Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 hei når jeg installerte james cameron avatar the game demo så kom det en txt feil i installasjonen. Jeg trykka på prøv på nytt men det kom bare den samma meldinga igjen. Så jeg trykka på ignorer. Etter det var installert så skulle jeg starte spille, men det skjer ingen ting. Når jeg trykker på Avatardemo.exe det eneste som skjer er at det kommer et bilde så går bilde bort etter 5sec. Så jeg får ikke starta spille dette er specs mitt Skjermkort: 9800gtx+ Prosessor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition 3.2 GHz ram: 4gb og jeg bruker windows xp... kan noen svare meg takk Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 her er et bilde på hva som skjer når jeg trykker på Avatardemo.exe Avatar_demo_forum_bilde.bmp Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har du prøvd: -Reinstallasjon -Restart av PC-en ? Har du et bilde av error meldingen som kommer opp? Det kan være lurt å google den og se om mange andre har samme problem Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Har du prøvd:-Reinstallasjon -Restart av PC-en ? Har du et bilde av error meldingen som kommer opp? Det kan være lurt å google den og se om mange andre har samme problem har prøvd og reinstallert spille, Og jeg har prøvd og restarte pc men det funka ikke. Det kommer ikke noen error meldinger den enseste som kommer er det bilde... og spille starter ikke. mange andre har fått den txt meldinga men spille funker hos dem... Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 her er det et bilde av den installasjon erroren... avatar_the_game_CRC_Error.bmp Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 på denne linken http://www.fileplanet.com/207386/200000/fi...:-The-Game-Demo står det at man skal trykke på ingorer når den crc erroren kommer.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvor fikk du demoen fra? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Hvor fikk du demoen fra? www.gamershell.com Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg glemte hva jeg skulle med den infoen.. Du har prøvd å laste den ned på nytt? Kanskje det skjedde noe ved nedlasting. Om siden har et forum kan du jo se der også. Og vær sikker på at den faktisk støtter xp. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg glemte hva jeg skulle med den infoen..Du har prøvd å laste den ned på nytt? Kanskje det skjedde noe ved nedlasting. Om siden har et forum kan du jo se der også. Og vær sikker på at den faktisk støtter xp. spllet støtter xp, Og jeg har også prøvd og laste det ned på nytt 3 ganger fra forskjellig side... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Jeg har hatt lignende problem mange ganger, men jeg husker neimen ikke hva jeg gjorde. PC-en din er oppdatert? driver, windows ol. Det er vel det siste jeg har å tilby så langt. Har i det minste bumpet tråden ganske kraftig. Endret 23. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har hatt lignende problem mange ganger, men jeg husker neimen ikke hva jeg gjorde. PC-en din er oppdatert? driver, windows ol. Det er vel det siste jeg har å tilby så langt. Har i det minste bumpet tråden ganske kraftig. ja jeg har siste oppgraderingene for skjermkoret Bios og windows men takk for hjelpen da og GOD JUL! Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 er det noen som vet om at man må ha 3D Stereoscopic driver for at Avatar the game skal funke? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 jeg fant ut hva problemet var. Jeg flytta dxgi.dll og Nucleus.dll fra system32 mappa i windows mappa så funka det og starte spille! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Heh.. jaja. God jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå