coverty1dk Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei! Jeg skjønner meg ikke helt på det men kanskje det er noen som gjør det.. Dataen min tar Windows XP 32/64-bit uten problemer. Windows Vista tar den bare 64-bit og ikke 32-bit, 32-bit fryser og windows explorer slutter og virke:-S Windows 7 32-bit fungerer men det gjør ikke 64-bit??? Det skjer akkurat det samme som vista 32-bit:-S Jeg har ingen anelse hvorfor?? Jeg får installert OS, lagt inn antivirus og da går alt til helv****. Når jeg høyreklikker kommer tenkeglasset og går en stund så kommer det at windows explorer har sluttet å virke?? Noen som har en anelse hva dette kan være??? Takker på forhånd for alle gode svar:-D Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du har selvsagt en lovlig kjøpt Windows 7 versjon? Lenke til kommentar
coverty1dk Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Ja den er lovlig:-) Og ja det er nyeste BIOS:-) Har akkurat kjøpt EVGA X58 3xSLi Classified:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå