Gå til innhold

Partystedet sommeren 2010?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og venninnene mine skal på tur til sommeren og planen er å dra til et sted hvor det er varmt, fine strender, bra bademuligheter og bra å feste!

 

De vanligste stedene er jo Hersonissos, Kos, Ayia Napa osv, men hadde vært fint å unngå de verste harrystedene hvor man ikke møter noe annet enn nordmenn som vi likegodt kunne møtt i oslo. Er det noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alanya i Tyrkia :thumbup: Der kommer dere garantert til å stortrives! Der kan du gå på partyer både på land og i vann (til sjøs i partybåter). Der er det masse underholdning å få, og det er mange hyggelige folk der! Man kan finne billige pakkereiser til Alanya i tillegg, og det er ikke noe spesielt dyrt på stedet. Man får mye for pengene for å si det sånn! Til å anbefale!

Lenke til kommentar
Alanya i Tyrkia :thumbup:

 

Er ikke det et av stedene med mye nordmenn?

Så klart er det nordmenn der, men det var ikke bare nordmenn å se hvis du skjønner. Nordmenn finner man jo overalt :p Jeg la merke til mange tyske, tsjekkiske, finske, svenske, russiske og danske (osv osv) folk der nede. Så det er mennesker fra mange forskjellige steder der nede og ikka bare nordmenn, hehe.

Jeg angrer i hvertfall ikke et sekund på at jeg reiste ned dit, må bare si det igjen, det er et fantastisk sted! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har vært der flere ganger, sist fikset jeg hotell når jeg ankom øya. Men Sunrise er veldig bra:

http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/...es/Sunrise.aspx

På bilde nr. 2 ser du over til en klynge hvite hus; det er sentrum hvor alle klubbene og restaurantene ligger. Fra dette hotellet er det ca. 300 m over. Med andre ord er det lite og digg.

Den beste stranden heter Mylopotas og der fiser dere over med scooter eller liten lokalbuss.

 

Ikke annerledes priser enn resten av Hellas, dvs. nesten norske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...