7ertzen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg trenger hjelp til å velge nye slalåm-støvler. Jeg har jo twintip ski, så jeg hopper en god del. Off-pisste kjører jeg også mye. Hvilke sko bør jeg velge? Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Trenger eigentleg ikkje noko annet enn vanlege slalom-sko. Ikkje kjøp noko som ser ut som om at det er alpint. Vanlege slalom-sko er bedre til twin-tip enn sånne som er meint til alpint og f.eks utfor. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Viktigste egenskapen til jibbesko i forhold til alpintsko er at de har en mykere flex. Anbefaler deg å ta deg en tur i butikken og prøve på ulike modeller. Det viktigste er at skoen sitter bra på foten din. Salomon har flere gode modeller, alt etter hvor mye du er villig til å betale. Billigste er SPK Kreation, Kaos middels og Pro dyrest. Full Tilt lager og gode jibbesko, etter hva jeg har hørt/lest.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå