Gå til innhold

eBay kjøp - pakken står fast?

Anbefalte innlegg

Hiehei

Jeg kjøpte en pakke t-skjorter fra ebay fra en top rated seller for en ukes tid siden (kanskje 2, husker ikke helt)

Jeg fikk et label/reciept nummer av han sånn at jeg kan holde et øye med pakken på USPS.com.

Jeg har sjekket hver dag siden pakken ble sendt, men det eneste som har stått står der er:

Your item left the United States from FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099 at 1:05 PM on December 21, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

International Dispatch, December 21, 2009, 1:05 pm, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099

Arrival

Electronic Shipping Info Received, December 16, 2009

Jeg skjønner ikke helt hva dette betyr, men betyr dette da at pakken har vært der hele tiden? Eller er den videresendt til Norge? :S

Jeg er ikke noen avansert ebaybruker, så dette var den første varen jeg kjøpte.

Hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så lett å forstå så mye ut av det der.

Pakken forlot US 21 des. Og/eller mulig ankommet Norge 21.des.

Jeg tror uansett du bør være tålmodig. Det er grei pågang med pakkesendelser om dagen, og hvis pakken ankom Norge 21.des. Så er det ikke sikkert du får den i år.

Endret av C-angel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har gjort det samme selv. Pakken ble sendt med USPS og forlot Chicago den 19. desember, og flere oppdateringer har det ikke kommet siden da. Har enda ikke fått den og det har gått over to uker nå. Har sendt email til posten og spurt om de vet noe, men fikk til svar i dag at den ikke har kommet til norge enda. Sendt mail til tollvesenet også, men har ikke fått noe svar enda.

Har du fått din enda, Ch1337?

Lenke til kommentar

Jeg bestillte 5 pakker sånn ca samtidig (3 fra samme forhandler og 2 fra to andre forskjellige), jeg fikk faktisk den ene pakken idag, og den ble sendt rundt 15-25 desember. Det står jo klart på de fleste auksjoner at det tar en god del dager før det kommer fra, så jeg sitter forsatt og venter, da pakken min ble sendt den 21. desember.

Jeg kan holde deg oppdatert om jeg får pakkene, hvis du ønsker det : )

Jeg fikk svar fra tollvesenet og de fortalte dette:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hei.

Tollvesenet lagrer ikke slike sendinger. Du vil få beskjed fra speditør straks den er ankommet og tollklarert.

Du kan spore sendingen på www.pakkesporing.no eller www.posten.no

Vennlig hilsen

Infosenteret, Tollregion Øst-Norge

Lenke til kommentar

Har kontaktet selger, som igjen har kontaktet fraktselskapet. Pakken min har visst kommet i en ganske kjedelig situasjon - ifølge Dallas center's systemer er pakken fremdeles "on the plane" (pakken ble sendt med fly over dammen den 19. des.). De vet visst ikke hvor den er selv, men de driver og leter. Jeg får vel bare smøre meg med tolmodighet et par uker til :roll:

Endret av Even92LN
Lenke til kommentar

ah

Så bra! Jeg har snakket litt med han som skulle sende den. Den har enda ikke kommet fra og han var på postkontoret sitt igår og hørte hva de sa, så jeg skal vente til uken er omme og har det ikke kommet noe da så skal han sende en ny pakke : )

Kjempe ålreit fyr og dritbra service : D

Det interesserer vel ikke folk hva han sa blablabl men bare for å summere litt : )

Endret av Ch1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...