KristiaNtre_Razer Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei! Jeg er nå på jakt etter en ny laptop som er rask og klarer alle arbeidsoppgavene bra, og i tilegg vil jeg ha muligheten til å spille uten å måtte kjøre langt ned på kvalitet og oppløsing osv. Spiller litt CoD og BF og så vil de bli nye innkjøp etter jul. Det som er vitkig for meg er: - Mye minne (Minst 4 GB) - 16 eller 17" med relativt høy oppløsning - En rask prossessor - Et skjermkort som vil dra spill bra/veldig bra Det er så mange forskjellige pc-er å velge mellom så trenger noen innspill fra dere Batteri, harddisk, design spiller ikke så stor rolle. Absolutte makspris er 14 000, helst ned til 10 000. Jeg har noen modeller jeg har sett på her, men klarer alikevel ikke bestemme meg: Toshiba Satellite 500 - 19P Acer Aspire P7450 Packard Bell iPower - For lav oppløsning (?) ASUS X70IC Fujitsu AMILO Pi3560 HP Pavilion dv7-2285 ASUS G60VX Evt andre laptoper dere vil anbefale? Mvh Kristian Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Ingen som har noen anbefalinger evt erfaringer? God jul! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 HP Pavilion dv7-2285 bare sånn pirke pirk, så er hp 2280 den samme som den linket over, bare med halve hdd'en, men likevel mye billigere.. Den er utsolgt though.. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Packard Bell iPower - For lav oppløsning (?)ASUS G60VX Disse to har de desidert kraftigste grafikkortene for å si det sånn Og av disse to så har Packard Bell best prosessor Endret 24. desember 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg ville tittet litt på Dell Studio-serien. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 oppløsningen på packard bell er vel bedre enn den på den siste Asus'en? Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, vet at Packard Bellen er en klar vinner ytelsesmessig, men likte ikke den lave oppløsningen. WheelMan: Jeg har faktisk nå kikket på Dell Studio 17 og lagde en klar vinner til omtrent 12 000. Men når jeg i dag skulle sjekke systemet så ser jeg at de plutselig hadde sluttet med FULL-HD oppløsning og satt den eneste opplsøningen til 1600 x 900. Eller er det bare jeg som har surret og av en eller annen grunn fått for meg at det er 1920 x 1080 mulighet på disse? Men har jeg forstått det riktig anbefaler dere Packard bellen? Mvh Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå