Gatecrasher Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Var litt spontan da jeg kjøpte en intern Blueray Rom for min bærbare PC. Har idag en Asus U6sg med DVD brenner. Tenkte det hadde vært kult å ha Blueray brenner istedet. Men jeg fant ut, i ettertid, at PCen bruker IDE inngang for DVD brenneren, mens den Blueray spilleren jeg kjøpte bruker SATA. Finnes det noen overgang som kan brukes inne i min bærbare PC? Eller vil den da bare stikke for mye ut av PCen/"sloten"? Blir vel kanskje bare nødt til å selge den. Endret 23. desember 2009 av Gatecrasher Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) vi får ofte sata spillere i bytte for defekte ide om de ikke har ide inne, da får vi med noen små adaptere som settes på sata portene så vi får koble til ide. vet ikke helt hva de heter, men er samme prinsippet som driveplugs til 2,5" sata disker. eksempel på 2,5" sata disk med ide driveplug foreslår du kontakter et asus merkeverksted og forklarer problemet så spør etter delenummeret på overgangen du trenger, så om de ikke selger de løst til privatpersoner så selger ihvertfall eet-nordic slikt løst til privatpersoner. Endret 23. desember 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå