Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Fikk bekreftelse nå om at jeg fikk følgende skjermkort i erstatning for et år gammelt 4870x2. Har jeg gjort en god deal her? Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR PCI-Express 2.0, "VAPOR-X", 2xDVI-I,H Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Viss du betalte 4K for det kortet som røyk har du tapt 1K. Ville prøvd å få penga tilbake viss det var mulig. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Fikk bekreftelse nå om at jeg fikk følgende skjermkort i erstatning for et år gammelt 4870x2. Har jeg gjort en god deal her? Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR PCI-Express 2.0, "VAPOR-X", 2xDVI-I,H Ytelsesmessig så kommer du rimelig greit ut, ditt gamle skjermkort er av og til kjappere, men det er minst like ofte tregere. http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3679&p=8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Fikk bekreftelse nå om at jeg fikk følgende skjermkort i erstatning for et år gammelt 4870x2. Har jeg gjort en god deal her? Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR PCI-Express 2.0, "VAPOR-X", 2xDVI-I,H Ytelsesmessig så kommer du rimelig greit ut, ditt gamle skjermkort er av og til kjappere, men det er minst like ofte tregere. http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3679&p=8 Greit nok. Men da slipper jeg også de problemene som følger med 2 kjernet GPU. Noe som jeg har støtt på ganske mange ganger med 4870x2. For ikke å snakke om bråket og varmen det kortet genererte. Jeg kjøpte komplett pc av netshop for 1 år siden. Så betalte ikke en egen pris for 4870x2. Men ja det kosta mer da en hva 5870 koster nå. Men så er det da en generasjon nyere. Ville følt meg litt frekk om jeg ba om penger i tillegg. Da jeg synes den webshoppen har gitt meg glimrende service. Endret 23. desember 2009 av Kron Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 For å spesifisere innlegget mitt: jeg hadde vært fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå