Gå til innhold

"HIFI" kabinett til stue PC


Anbefalte innlegg

Synd den ikke kommer på lager før om (antatt) 13 dager....

Dumt. Er vel bare Netshop som har den på lager av og til så vidt jeg vet.

Men en liknende kjøler bør jo gjøre samme nytten, max 11,5cm høy.

 

Edit: De har Scythe CPU-kjøler Ninja Mini rev.B på Microplex og, men ubekreftet på lager 18.01.

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes dette kabinettet ser bra ut. Skal bestille ett selv, tenkte å bygge om min stasjonære til stuepc.. Det er 16cm høyt og passer ATX. http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2129801;c:36139

Ulempen er at det kun er 80mm vifter i det. så det er potensilet dårligere kjøling / mer viftestøy sammenlignet med Antec Fusion-serien.

 

Uansett, man trenger ikke ATX-størresle hovedkort til en HTPC. Man får mange fine mATX kort til en billig penge som har alt (lyd, bilde, HDMI, nettverk) inkludert på hovedkortet for under 1000kr. Men man får også fullverdige mATX-hovedkort med topp ytelse som GENE-kortene fra ASUS.

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Spør sikkert litt dumt spørsmål, men må det være noen spesielle tilkoblingsmuligheter på HK hvis man skal ha lcd- skjerm. Slik som på DH101 og Fusion ?

 

Det kan kobles både til intern og ekstern USB port.

 

Er det forresten noen som vet om man kan dimme/sku av power led + HDD led på antec fusion uten å ta ut kablene? Vanvittig sterkt og sjenerende lys når man ser film i et mørkt rom. IKKE BRA!

Lenke til kommentar
Det kan kobles både til intern og ekstern USB port.

 

Er det forresten noen som vet om man kan dimme/sku av power led + HDD led på antec fusion uten å ta ut kablene? Vanvittig sterkt og sjenerende lys når man ser film i et mørkt rom. IKKE BRA!

Kjøp sote-film på Biltema/Clas O, klipp ut en mikroskopisk bit og dekk over. Jeg dekte til hele det vanvittig glorete og stygge LCD-displayet på mitt Antec Fusion Remote med slik sote-film. Står jo uansett ikke noe nyttig der, og resultatet ser ganske bra ut synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...