Ivan Drago Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har planer om å bygge meg en stillegående stue PC. Trenger derfor tips om støysvak og generelt bra 3,5" harddisk på minst 1TB, gjerne 1,5TB (2TB ser jeg blir unødvendig mye dyrere) Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 mener du Western Digital Caviar Green? Er det noen grunn for at jeg bør gå for 1TB fremfor 1.5TB? Prisforskjellen er bare vel 150 kr, og det er jo billig for 500gb ekstra. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 WD Green Line lager en sånn fæl klikkelyd veldig ofte. Har visst noe med strømsparing å gjøre. Vet ikke om den skifter mellom 7200 rmp til 5400 eller hva det er for noe. Måtte laste ned et verktøy for DOS (wdidle3) og slå dette av for at den skulle bli stillegående. Anbefaler deg heller å gå for Samsung sine disker. Har veldig gode erfaringer med samsung. Stillegående og kjappe, og har ikke hatt noe feil på de jeg har hatt. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er svært fornøyd med Samsung sine 1.5TB. Har over 30 stykker, og aldri hatt problemer med dem (bank i bordet). Utenom noen sære oppstartslyder så er de svært stillegående, holder lav temperatur, og selv om de bare er 5400RPM så får jeg nesten 100 MB/s lesehastighet ut av dem. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Da spørs det om jeg går for samsung 1,5TB 5400rpm Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg er også godt fornøyd med mine 4 Samsung F1 disker. De støyer lite , og tempen på dem er nå på 30°C , som jeg synes er lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå