SLiks Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hehe, som topic sier.. Jula er vel i og for seg familie tid. .. MEN, det kan da være noe kjedlig å sitte med familie dag inn og dag ut.. Dra ut på byen er en løsning, det andre er hva jeg vil vise til nå.. Steam har i disse dager noen helt sinnsyke tilbud du nesten ikke kan gå glipp av. (Noen personlige anbefalinger ligger et par poster nedenfor) Du kan kjøpe spillpakker opp til verdi av ca 2800kr og betale rundt 380kr for alt sammen! Hvem trenger da kopi-vare?? Her er va dødtiden i min jul vil gå til : Gamingmode.. legger tilside overklokking og sånt, kjører en enkel 3,9ghz oc, bare så alt skal være 100% i jula. Det som er litt kjipt er at tastaturet mitt fikk seg en god dose kaffe i går, så nå fungerer bare halvparten av knappene.. Blir vell en tur til datakjeden imorn tidlig.. Å så da, hva skal DU spille i jula? Ellers... God jul alle sammen!! Endret 23. desember 2009 av SLiks Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 hehe nice.. men du.. siden du har så raskt nett.. wazzup med det 15 mbit nettet hvårt.. mamma kjører en hastighet på 250 kb/s mens jeg kan ta 3 spill med en hastighet på 300.. synes dette er lavt.. er ikke internet kabelen.. er det disse to kanal digital skrap boksene???... er det bedre og skaffe router og koble den shitten til den og ta internet kablene der isteden? Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Steam har i disse dager noen helt sinnsyke tilbud du nesten ikke kan gå glipp av. Du kan kjøpe spillpakker til verdi av ca 2800kr og betale rundt 380kr for alt sammen! Hvem trenger da kopi-vare?? hvilke spill pakker er det snakk om? kan vere eg må handle hvis det er noen gode spill i den pakken Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) cocopara: Internett hastigheten din blir ikke raskere av å koble via en router, heller tvert om.. Canal-Digital boksen er god den.. www.speedtest.net Der kan du finne hastigheten din.. prøv å test forskjellige servere. Det beste resultatet du får er ca litt dårligere enn hva du har i veggen. (Dette skyldes trafikk og avstander fra servere på nettet ditt) Btw. så har jeg 25mb fra canal-digital selv.. ikke noe tull hær (Tromsø) Paddo: Bare å sjekke ut steam butikken. www.steampowered.com Noen anbefalinger: 1:Eidos Collector Pack -Her er min favoritt. Jeg sparte 2080kr på å kjøpe denne pakken for kun 45Euro. Du får med over nermere 20 kjente og gode spill +noen nye småspill som er morsome å spille. Du kan se en del av de spillene du får her på skjermdumpen jeg posta i førstepost. 2:Codemasters Complete Pack -Her får du bla.a DiRT, DiRT2, Opperation Flashpoint 2, Toca3, Fuel, Grid ++++ 3:id Super Pack -Liker du Quake? Doom? Altså, i denne pakken er det stappet med disse type spill! Edit: 4:Valve Complete Pack Her får du alt av Half-Life, CS, Left4Dead 1/2, Day of defeat, Team Fortress 1/2.. you name it! Knalltilbud her også! ca 450kr for pakken, og du sparer omkring 800kr 5:Aspyr Complete Pack -Her får du en rekke spill for en grei penge.. ikke de mest kjente spillene, men noen nye utgivelser er det. Du sparer 99euro! Håper jeg var til nytte:) Endret 23. desember 2009 av SLiks Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Bra det ikke bare er jeg som tyr til gaming i jula. Sier ikke at jeg ikke gamer fra før, men er noe spesielt med julegaming. Eneste som får meg i julehumør for tiden. Liker listen du har å rutle med. Min ser ikke like fancy ut, men har en del spilltitler og rutte med selv. Vurderte blant annet å slenge meg på mirrors edge tilbudet som går. 40 kroner på steam elns. Edit: Adder deg på steam SLiks, så tar vi noe MW2 Multiplayer :} Endret 23. desember 2009 av Hille Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hille: Bare å adde meg:) http://steamcommunity.com/profiles/76561197976692514 Edit: Tror jeg også må kjøpe mirrors edge bare for at det er så lattelig billig.. 1,99euro.. da snakker vi ikke 40kr engang.. nermere 18kr ;P Endret 23. desember 2009 av SLiks Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Tror jeg har mer enn nok å rutte med takket være WoW, men skal definitivt sjekke ut tilbudene her. Lenke til kommentar
Mace Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Jeg kjøpte Dragon Age for et par dager siden, så kommer nok til å bruke endel tid på å runde det i julen. :> Virker som et vanvittig kult spill så langt! Endret 23. desember 2009 av Mace Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Paddo: Bare å sjekke ut steam butikken. www.steampowered.comNoen anbefalinger: 1:Eidos Collector Pack -Her er min favoritt. Jeg sparte 2080kr på å kjøpe denne pakken for kun 45Euro. Du får med over nermere 20 kjente og gode spill +noen nye småspill som er morsome å spille. Du kan se en del av de spillene du får her på skjermdumpen jeg posta i førstepost. 2:Codemasters Complete Pack -Her får du bla.a DiRT, DiRT2, Opperation Flashpoint 2, Toca3, Fuel, Grid ++++ 3:id Super Pack -Liker du Quake? Doom? Altså, i denne pakken er det stappet med disse type spill! Edit: 4:Valve Complete Pack Her får du alt av Half-Life, CS, Left4Dead 1/2, Day of defeat, Team Fortress 1/2.. you name it! Knalltilbud her også! ca 450kr for pakken, og du sparer omkring 800kr 5:Aspyr Complete Pack -Her får du en rekke spill for en grei penge.. ikke de mest kjente spillene, men noen nye utgivelser er det. Du sparer 99euro! Håper jeg var til nytte:) Det var virkelig til nytte, tusen takk kommer nok til å kjøpe noen av disse pakkene når eg kommer meg heim fra jobb. Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 yep har en 5bit linje.. men max nedlastings hastighet er alltid 6-700.... + nettet nede er jo helt ødelagt.. kjører 100 kb/s på min, nabons, mammas og pappas Pc.. med forskjellige kabler.. noen løsning på det? vi kjører samme net.. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) skal kjøpe MDK combo fra steam nå. har ikke spille disse på år og dag siden cdene forsvant for lenge siden. gleder meg Endret 23. desember 2009 av rbr Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 MDK var/er et utrolig spill, vurdere selv å kjøpe pakken xD Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Litt gaming skal det bli tid til, satser på Assassins Creed II, om jeg får det til jul. Blir i så fall det første spillet jeg har fått til jul siden jeg fikk The Sims, original versjonen... Skal uansett en uke til fjells hvor jeg må overleve på det laptopen kan hoste opp. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da bestillte jeg meg Mirrors Edge. Så da blir det nudler, brus og gaming Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Skulle ønske de slapp Mass Effect 2 nå i jula, så jeg kunne bruke saven der menneskene har tatt over kontrollen. (Liker ikke aliens) Endret 23. desember 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Å så da, hva skal DU spille i jula? Ellers... God jul alle sammen!! Hva jeg skal spille? Enkelt. Castlevania: Harmony of Dissonance Castlevania: Aria of Sorrow Castlevania: Dawn of Sorrow Legend of Zelda: Spirit Tracks Giana Sisters Street Fighter IV. Lord of the Rings Online SFIV er på xbox, LotRO på PC. Resten på DS. Kunne sikkert vurdert en av de pakkene, men a) jeg hater Steam, og b) har altfor mange spill jeg så vidt har begynt på i tillegg til de nevnte. Og selvsagt Lego Indiana Jones 2 om jeg kjeder meg. God jul! Endret 23. desember 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
EyN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gears of war 1 til pc'e noe å runde? Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Steam tar mer og mer av med prisene nå! Nå begynner spill å ha 90% rabatt Btw. endelig fått fiksa tastaturet, så nå blir det gaminggaminggaming GOD JUL! Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Julegaming er stemning Skal game: -HON -CS:S -MW2 -Har også planer om runde Zelda, Ocarina of time for nte gang på Proj64emulator:) God Jul Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kjøpte meg edios pakka på steam nå, så da blir det gaming i jula 20 spill til 45euro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå