Andre3000 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) MAG beta open to all on January 4 Exciting news for those of you who were unable to get into the MAG beta via Sony employee status, email invitation, Qore subscription, GameStop pre-order, Europe-only signup, or Joystiq contest! Now Sony has announced a MAG beta for everyone -- including the people who, somehow, didn't get into it already! The new beta file will be available for download on PSN starting January 4. Existing beta members will be able to update their files now to prepare for the upcoming trial -- which means that you shouldn't delete your MAG data yet! The beta is short-lived, lasting only until January 10, so be sure to get your fill of 64-player "Sabotage" and 256-player "Domination." Or, at least, be sure to play enough to tide you over for sixteen days. Link: MAG beta open to all on January 4 Edit: Gå og sjekk på Us Store folkens, den ligger allerede der!! Endret 23. desember 2009 av Andre3000 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Stemmer det. Kommer ut i Amerika i dag og vil være tilgjengelig i Europa den 4. januar og varer frem til 11. januar. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 MAG har eg glemt, eg hadde ein av dei første betane, men har glemt å spilt det på noken månder no, no er den betaen over, får laste ner denne da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Så hyggelig! Kommer tilbake til min PS3 4.januar, så det passet jo ypperlig Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Lasta ned fra min us konto igår. Men fikk beskjed om att den ikke er åpen før 4. januar, eller? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Så hyggelig! Kommer tilbake til min PS3 4.januar, så det passet jo ypperlig Passet ypperlig her og. Flott at det er public beta, er spent på om dette blir så bra som jeg håper. Enorme slagmarker, og hundrevis av spillere. Høres fantastisk ut hvis utvikleren får til dette! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er egentlig redd eg blir "skuffet". Ja, det er en beta! MEN eg er redd BC2 har gjort at lista flyttet seg litt høgere siden....mulig spillet tar igjen andre mangler med sin enorme mengde spillere Er uansett veldig spennt! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Flott at det er public beta, er spent på om dette blir så bra som jeg håper. Enorme slagmarker, og hundrevis av spillere. Høres fantastisk ut hvis utvikleren får til dette! Spillet er team-basert så du vil aldri oppleve 256 spillere samtidig. Altså det er flere team som hver enkelt har en oppgave som må utføres. Vil ikke akkurat bli sånn som f.eks. Total War Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har fått lastet dette ned nå, men ser ikke ut som jeg kommer inn på noen servere. Noen andre med samme problem? Til dere som kanskje har fått spillt det litt, hva er deres førsteinntrykk? Lenke til kommentar
ketle Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kommer heller ikke inn på noen servere. Nedlastningsfila er veldig liten, bare 37 mb er dette streaming spill eller? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nedlastningsfila er en nedlasntingsklient for hovedspillet som er på 1.9gig. Lenke til kommentar
Andre3000 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk bare spilt 5min før jeg ble kastet ut. Så fikk ikke akk "lært" meg så mye, hehe. Men av det lille jeg fikk med meg, så blir det nok ikke et kjøp fra min side Lenke til kommentar
ketle Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Etter å ha spilt i 20 minutter så er det helt klart at jeg ikke kommer til å kjøpe dette. BF1943 og Beta BF BC2 spiller/spilte jeg masse og koset meg med. At det er 256 player hjelper ikke. "Bigger" er ikke nødvendigvis "better". Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fikk lastet det ned i dag, men må stikke på jobb! Får se om eg får testet litt i morra kveld Lenke til kommentar
shaker Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ble ganske skuffet. Spillet ser ikke bra ut og gameplayet er heller ikke noe særlig å skryte av. Det hjelper heller ikke at folk flest ikke kan noe som helst om taktikk. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vet ikke helt om jeg gidder å teste dette engang, nå som Uncharted 2 flerspiller var gøy igjen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har testet closed beta, måtte jo laste ned 4gb ca. 3 ganger fordi det var store opptaderingen i spillet som gjorde at du måtte laste ned hele greia på nytt "/ Pass på folkens, det tar tid å laste ned hele spillet fordi du laster opp samtidig som du laster ned, blir som torrent... Dunno om det er slik på public beta.. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 IGN slakter MAG i sin preview. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Link til preview Fikk testet betaen litt i dag, og eg deler en del av den samme oppfatningen som IGN egentlig. Får se om eg får gidd det litt meir tid en annen dag. Endret 7. januar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror detta kan bli moro. Har nådd level 10, og kommet inn på modusen "herredømme" Detta er noe annet enn fuglekasse spillet mw 1 od 2. Men en ting som kan ødelegge for spillet. Ikke noe spawning på squad leader, jævelig irriterende. eller i det minste hatt flere punkter for spawning. Men bortsett ifra det, så virker detta som ett spill jeg kommer til og bruke endel timer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå