Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) selger de øl på lille julaften? hvilket juleøl er best? min mening med denne tråden er ikke at den skal bli på mange sider. jeg lurer først og fremst på om de selger øl i dag, og hvilket juleøl du liker best. har glemt å kjøpe juleøl til julaften og trenger råd siden jeg ikke har tid til å teste mange sorter i morgen. Endret 23. desember 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Her er en link til deg ->> Aftenposten med oversikt over dager med salg og ikke-salg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 I følge noen bekjente som testet 25 varianter i går er Hansa Julebrygg best i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 takk for linken. de må ha blitt rimelig dritings med mindre de bare smakte og kastet resten. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det er ikke sikkert de drakk en hel flaske hver. Men at de ble fulle skal du ikke se bort fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå