k3b4b Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) jeg lurer på hvordan å få stilt bclk i Bios på mitt gigabyte ex58 ud5 HK. noen idèer eller linker til løsning? er relativt ny på overklokking. Endret 23. desember 2009 av k3b4b Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du må enable det så du kan endre. Slå av HT lønner seg og turbo boost samt speedstep. Sett ram til 1,65V og minnemulti litt ned så du klokker en ting om gangen. BCLK øker også frekvensen på minnet automatisk, Resnten kan stå på auto opp til 3,8 iallefall vanligvis. Lenke til kommentar
k3b4b Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Har "enable" den, har også skrudd av de forskjellige nevnte, enda så får jeg ikke stilt på bclk. Kan det være noe som hidrer meg i å få justert bclk? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Prøvd tallene over bokstavene? NumLock er av? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ta bilde av skjermen, legg opp her. Inne på bios-BCLK-cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå