Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Her er hva jeg fikk:P Hva jeg fikk til jul: Iphone 3GS 16 gb, Call of duty modern warfare 2, black books series 1-3, Klær, Godter, Parfymer, Fatality gaming headsett, 2000 eller mer i penger, Renati hårvoks, tegneseriebok - Shanna, Skjerf, : D Og hva jeg ikke fikk skal definitivt kjøpes på mandag ^^ Jeg er storfornøyd! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Veldig grei julaften med god mat, og fine gaver. Har ikke hatt noen spesielle ønsker, men har ingen grunn til å klage heller. Det ville jo vært litt frekt, eller hva? Jeg har bla. fått Nærmere 3k kr (2k av mine foreldre) Sengesett Håndduk Deodorant Gavekort Kniv Pledd 2 Redbull Ekte New York Knicks t-skjorte Og tilsist et sett med stiftemaskin og ørten pakker binders Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 13 (TRETTEN!!!) par sokker :!: Handsfree! Mikrobølgeovn! 2 gensre 500 kr En hjemmelagd kniv! (fint med ting som onkelen min har lagt tid i) En menu nøkkelring i titan! (fancy!) Menu kopper, glass og vannkaraffel (også fancy!) Pluss en del småting! Er storfornløyd! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 13 (TRETTEN!!!) par sokker :!: Jeg tror jeg skal begynne å gi kun sokker fremover. Det er så genialt, og lever opp til den typiske "aah, sokker..." Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk to par sokker, og er strålende fornøyd. Jeg hadde det på ønskelista, så. Ullvang-sokker er så sykt digg. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 De er heldige som fekk sokkar... Eg har alltid fått sokkar, men i år var det første året utan sokkar Kanskje eg får skaffe meg eit par i romjula?... Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk en brun HTC Hero, og et 16gb minnekort til den Selfølgelig også mye annet fint som maglite, penger og sokker Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fant nettopp ut at lommelykta mi var kul! Den har ikke batterier, men en spole og en magnet som lå løst. For at den skal lyse må man riste på lommelykta i et par minutter. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Skal vi se: Tova-tøfler 1x Björn Borg-bokser 2x Muchachomalo-boksere Hugo Boss deo-stick Skinnhansker Enounters in the natural world Grizzly Man The White Diamond La Soufrière - Warten auf eine unausweichliche Katastrophe Die fliegenden Ärzte von Ostafrika Transformers på Blu-Ray Transformers: Revenge of the Fallen på Blu-Ray Entourage S03 Part 1 Rosendahl vannkaraffel En Diesel-bukse (svart, litt røff design) Hvit t-skjorte fra H&M Sort t-skjorte fra H&M Grå vest fra H&M Bestikksett til 12 (husker ikke hva det heter) Kasserollesett (3x kasseroller og en stekepanne med tilhørende glasslokk) 1200kr Varmeflaske. Tror det var det. Det beste er at jeg har bruk for _alt_! Endret 25. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tror True Blood og ny mobil ligger under treet, men er neimen ikke sikker. Forøvrig er dette min første jul som "voksen", så en del kjedelige gaver blir det nok, lite av de var det ihvertfall. Posten oppdateres sikkert engang senere eller noe slikt. Strikkete sokker fra mormor Strikkete sokker er epic bra da . Må si jeg har lyst på et par nye par da jeg har kun ett par uten hull i . Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fant nettopp ut at lommelykta mi var kul! Den har ikke batterier, men en spole og en magnet som lå løst. For at den skal lyse må man riste på lommelykta i et par minutter. Tror du fikk en såkalt fleshlight, er visse ting man skal putte inni "lommelykta" før man rister i 2 min. Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall. Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg. Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere Er sånn det skal være. Er for mye fokus på gaver. Jeg fikk tilsammen gavekort på 2000,- fra div. Og en del annet småstasj. Syns dette er mer enn jeg fortjener Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg synes det er ganske sykt at folk får TV, iPhone og data til jul. Jeg synes ikke det er noe gærent med det, men det er rimelig dyre ting. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det værste er at de får alt sammen også, ikke bare en av delene Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 I haz sockz for giftz (akkurat hva jeg ønsket meg). Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det værste er at de får alt sammen også, ikke bare en av delene Også da ? Vi må da få lov til å ønske oss hva vi vil. Også hvis vi i tilleg får det så er jo ikke vi ditten og datten. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det værste er at de får alt sammen også, ikke bare en av delene Også da ? Vi må da få lov til å ønske oss hva vi vil. Også hvis vi i tilleg får det så er jo ikke vi ditten og datten. Du skal få ønske deg hva du vil, men når du får TV og iPhone eller hva det nå enn var så må du da skjønner at andre smågutter blir sjalu? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg synes det er ganske sykt at folk får TV, iPhone og data til jul. Jeg synes ikke det er noe gærent med det, men det er rimelig dyre ting. Hvordan skal vi ellers få tak i det? Skaffe jobb? Galskap.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Selvsagt skal man få ønske seg det man vil! Poenget (rett meg om jeg tar feil) er vel at for mange er dette meget mye penger og således umulig å bruke før jul, samt at mange kanskje har blitt en smule materialistiske. Dere vet julen er mer en ribbe og dyre gaver. Men det er forskjell på folk. Selvsagt artig likevel. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 - 4500,- - Carlings gavekort, 600,- - Midtbysjekk, 200,- - 2 gavekort til kino - Barbermaskin - Lue fra Sweet - Tekniske vintersokker - Melkesjokolade Må si meg godt fornøyd! Beste var vel ansiktet på lillebror når han fikk overlevert Star-Wars romskipet som han hadde fått, og jeg hadde bygd. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk: 1 genser 2 t-skjorter 3 identiske luer 1 par hansker og 300 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå