direkte Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 - Penger - Gavekort - Klær - Vin - Filmer - Parfyme - Pynteting Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) 2000kr fra diverse familie 2 par strikka ullsokker Noen bøker Gavekort på Platekompaniet 2stk skrapelodd, vant 25 kr En sokk Godteri fra venner Endret 24. desember 2009 av Rockie Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 høydepunktet var vel lp-spiller Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 - Jean Paul pysj bukse - Jean Paul t-skjorte(hvit) - Converse vinter sko (svarte) - Skjorte - 2 vanlige gensere - 1 tynn genser - 700 ,- - 1000 ,- gavekort - Boss parfyme (White Edition) - Björn borg boxer - 5000 sms i mnd Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Julegaver: Quentin Tarantino Movieboks. Ingloriuos Basterds Dvd. Parfyme: "La nuit de L`homme" fra YSL. Smirnoff Vodka. 4500 cash. Sokker. 6 par. Det dekker det meste tror jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 edit: Manx, det er ikke dumt, man kan aldri undervurdere en GOD dyne Å tro meg, det gjør jeg ikke. Den jeg hadde den har mistet MYE dun over de siste årene. Har blitt så ille at i år så byttet jeg den ut først med sommer dyna mi i midten av juni, først da begynte de å bli varmt med den gamle dundyna Dukket opp fire stk. blu-ray filmer også + pluss noen andre småting. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall. Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg. Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Penger til sparringsutstyr (ca 2000) Til Rolf - Tusen fine turer og en trist (bok) Te-kanne Bok om konservering av frukt/bær/grønnsaker etc Håndduk Kniv, skje og gaffel i sølv 250 kroner Kvelden ble altså innmari bra. Men jeg lurer på om jeg begynner å bli voksen ettersom jeg synes selskapet var mer stas enn å få pakkene ^^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall. Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg. Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere Enig. Dette var det første året jeg ikke engang har gledet meg til gavene. Men har jo ikke akkurat ropt hurra for julen i det hele tatt i år. Veldig kjedelig julaften. Sykt hvor mye folk egentlig får. Dette er jo ikke en konfirmasjon heller. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 I år har jeg/vi fått vanvittig mye flott! Gaver til meg: .... - Hello Kitty isposer - Trådsnelle - Reisesett med duft, såpe osv. ... - Trådsnelle Fikk du to trådsneller eller bare glemte du deg i farten og skrev det opp to ganger? Av en eller annen grunn interesserte dette spørsmålet meg veldig Lenke til kommentar
i93 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall. Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg. Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere Enig. Dette var det første året jeg ikke engang har gledet meg til gavene. Men har jo ikke akkurat ropt hurra for julen i det hele tatt i år. Veldig kjedelig julaften. Sykt hvor mye folk egentlig får. Dette er jo ikke en konfirmasjon heller. Ja. Butikkene og kjøpesentrene må jo ta skylden av dette. Morsdag og farsdag f.eks hadde jo aldri vært en trandisjon her til lands hadde det ikke vært for at Dressmann og Cubus statig minner oss på dette. Men er ikke noe ille at folk får gaver, for all del. Ble vel litt OT dette her Kan vel nevne det jeg fikk: -Valkyrie DVD -Max Manus Bok -Bibel med inngravering -(Slalomski) Betalt 50% -Liverpool-kalender -Fleecepledd -Fotball Er fornøyd jeg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Eit bilde seier meir enn tusen ord Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 - MP3-spiller (Creative Zen Mosaic 4gb) Kondolerer. Hvem fikk du den av? Noen du har irritert på deg? Hva mener du? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Helt overveldet over gavene i år. - Cubase 5 (Full versjon) - The north face bag - Slåbråk og pysjbokse - Inglorious Basterds på BD og 2 sesonger av henholdsvis House og The wire - Sokker, boksere, skjerf, en t-skjorte - Minnebrikke på 4gb - 2500 kr - Dyne/putetrekk - Termoflaske - Div. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dette er første gang jeg ikke har gledet meg til gavene faktisk. Det var koselig å sitte lenge å spise sammen med familien. Og til min lille nieses glede, kledde jeg meg ut som julenisse:) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Skal ikke klage; * Neoprenstøvler (som brukes når jeg er seiltrener) * Billett til Hovefestivalen 2010 * 1TB Time Capsule (Egentlig til hele familien) * Enkel genser med halfzip fra Polo Ralph Lauren, samt et par t-skjorter fra samme merke (lurer på om pappa ikke kan forskjell på t-skjorte og piqué, ba han kjøpe et par piquéer når han var i USA, men kan vel ikke klage) * 5 bøker * 900 kroner i kontanter * Skjerf fra Gant * Diverse sokker og boksere * Litt hjemmelagde gaver fra småkusiner * Shower gel fra ukjent merke Sikkert mer, men er det jeg husker i farta. Ikke veldig spennende gaver, men enkelte er ting jeg trenger og har god bruk for senere. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Skal vi se. - 1200kr - Planet Earth DVD-boks - House sesong 1 og 2 - Parfyme - Pondus bok nr. 9 - Diverse godteri - Arn trilogien DVD boks - Morgenkåpe - Hettegenser - Ett par ting til som jeg får nærmere nyttår. Godt fornøyd. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall. Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg. Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere Enig. Dette var det første året jeg ikke engang har gledet meg til gavene. Men har jo ikke akkurat ropt hurra for julen i det hele tatt i år. Veldig kjedelig julaften. Sykt hvor mye folk egentlig får. Dette er jo ikke en konfirmasjon heller. Hva er så galt med det? Det vil alltid være noen som synes at de får "syyyykt" mye. Hva tror du de som er fattigere enn deg vil si da? Akkuart det samme some deg Om du fikk 6 pakker+- og de fikk bare 1 eller 2, hva tror du de vil si? Ja nettopp Alle får ulikt, å det skal de få lov til. Blir så piss lei av folk som sier "Du fikk sykt mye" nr de ikke tenker på hva de fikk og sammenligner det med de som er ett hakk under enn dem selv (økonomisk) Endret 24. desember 2009 av laffe Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gikk for det meste i hardangerbestikk, klær og parfyme iår. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Phillips barbermaskin En kasserolle To fete kopper fra Bodum En katalansk bæsjenisse Gavekort på platekompaniet En pølseklype og en eggedeler (mest nyttige dallgave jeg har fått hittil) Sesong 1 av Gossip Girl 1900 kronasjer + et par gaver som ble forsinket Merkes at man er blitt student og voksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå