SaitekQ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) -Syden reise, 2 uker. -3400 kroner. -Ryggskinne til ski/snowboard. -Masse truser, samt Bjørn-Borg. -Masse godter, samt JellyBelly. -En fin genser. Endret 24. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk: - Foo Fighters: Greatest Hits (Fikk to stykker så den ene skal byttes ) - Termos med masse sjokolade inni - Store Norske Kokebok (tror mor hinter på noe der, hva kan det være ) - 300 kr i konvolutt - Hits 2009 musikk bok - Sokker, melkerull, og belte - To T-skjorter og en hettegenser - En notatbok og et spill til windows 95 (når jeg har windows vista ) - Visa electron fra mor og far med 2000 kroner Det ble en liten liste det Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Nice even Vi må ha lan da i romjulen : D Gjett om vi skal Skjermen er DIGER! Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Red Hot Chili Peppers - By the Way Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik Metallica S&M DVD Borderlands til PC en bok som heter "Klima hva skjer" en genser, to par sokker, et par hansker to stk 1.5 Urge sammen med en Solchips havsalt pose. Det var kun fire ting jeg ønsket meg til jul som er mulig å få kjøpt uten og måtte selge huset, og de tinga fikk jeg, så er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 1100 kroner tilsammen og en genser Så nå skal det kjøpes nytt headsett osv Lenke til kommentar
EL MUPPO Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dette var min ønskelsite som ble sndt til foreldre og besteforeldre: Slalomstøvler Mp3 spiller Flatskjerm Forza motorsport 3 – xbox 360 spill xbox live - 1 år abonnement Ekstern harddisk (uten ekstern strømforsyning) Pondus bok Pondus abonnement klær Fikk: slalomsko, en haug med skrutrekkere og mokkabønner (sjokoladegodteri). Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) American History X - Bluray Yes Man - DVD Trenings-skjorte Treningshansker 4 gensere Pique Skjerf Nike drikkeflaske Barbermaskin Veldig fornøyd Endret 24. desember 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Eg har allerede fått ei snowboardbukse, resten blir oppdatert i morgo Snowboardbukse (Volcom) 3900,- Sko type Vans The Cure Triology Bluray Gary Moore tribute to Phil Lynott Bluray Dum og Dummere Bluray Nirvana live in Reading DVD+CD Neil Young - Dreamin Man Live ´92 (Harvest Moon) CD Gant parfyme + deo set Gavekort sportsbutikk ala 500,- Skjorte Gensar Tynn deilig fleece Sokker Bilde av søstra mi til å når eg flytter ut til høsten Softshell jakke DC tskjorte DC bokser BB Bokser Heimelaga pynteting fra søstra mi Hanskar 2x gavekort på filmkveld KJEMPENØYGD! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dette fikk jeg: - Gavekort på hifiklubben 2500,- - American Pie: The Book Of Love (DVD) - Star Trek (DVD) - 2 Suicide Silence t-skjorter - Jakke - Genser - Pysjbukse - Til sammen 800,- - Gavekort på Amfi 300,- - August Burns Red - Constellations (CD) - Playstation 3 kontroll - 3 Bjørn Borg boksere - Sokker - Vanter - The Deer Hunter (blu-ray) Jeg er storfornøyd! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) - Apple iMac 21,5" - Optisk kabel - Dusjsåper - Skjorte - Masse sokker - Masse underbukser - Genser - t-skjorter - Joggebukse - Ull-undertøy - 800kr - 20 dollar med tanke på at jeg må begynne å spare til Florida Brodern på 11 ble helt gal av gavene han fikk i år. Alle gavene han fikk i begynnelsen var myke (blæh), men plutselig så pakker han opp min "gamle" Dell XPS M1330 bærbar pc, før han igjen pakker opp barcelona drakten og trådløst headset til ps3´n! Koooos Endret 24. desember 2009 av DSG Lenke til kommentar
Porto Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Left 4 dead 2, PGA 2010 og CoD MW2 til Xbox 360 Steelseries Siberia V2 7.1 USB 5000kr Godteri fra USA Hangover på DVD Et nintendo ds spill 4 gensere, 1 t-skjorte og 1 boxer. Slalombukse type Quiksilver Grand Theft Auto 4 til PC Parfyme Gavekort på expert Lue Det tror jeg var det meste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har en far som sliter med å finne ting å kjøpe så fikk 4k i kontanter så de skal nok få bein å gå på i løpet av januar. Så fikk jeg det jeg ønsket meg mest, høres kanskje dumt ut men ny dundyne Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) haha, bortskjemte drittunger! edit: Manx, det er ikke dumt, man kan aldri undervurdere en GOD dyne Endret 24. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Radiostyrt fly. Må "tilpasse" noen av delene meed Stanley-kniv for at de skal passe, dessuten er flykroppen knekt i to under transporten. Men ellers skal det gå bra. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 - Apple iMac 21,5"- Optisk kabel - Dusjsåper - Skjorte - Masse sokker - Masse underbukser - Genser - t-skjorter - Joggebukse - Ull-undertøy - 800kr - 20 dollar med tanke på at jeg må begynne å spare til Florida Brodern på 11 ble helt gal av gavene han fikk i år. Alle gavene han fikk i begynnelsen var myke (blæh), men plutselig så pakker han opp min "gamle" Dell XPS M1330 bærbar pc, før han igjen pakker opp barcelona drakten og trådløst headset til ps3´n! Koooos Skjer med iMac? Jeg fikk ikke engang TwinTips, akuratt nå hadde jeg vært glad om de så var fra litauske europris. Men neida.... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hva skjer med iMac, ja? w00t Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 sykt så dyre gaver noen av dere får. hadde da aldri i verden fått en mac i gave-prismessig(da hadde jeg uansett bytta den...men de som kjenner meg vet bedre) jeg og typen fikk 6000kr(tilsammen) til valpe fondet vårt har 3k fra før og mangler da bare 1000kr -hundefor...haha -gjestehåndkle -pyntepute -serveringsett i svart -kokebok -Samsung ST500 -scrapbookung ting -lysholdere -bodylotion -konfekt Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Mange som får mye her ass, men dere har kanskje store familier. Dette fikk jeg 2700kr gavekort spaceworld 300kr 2 bukser godteri Beckham signature parfyme sett bettspill Storfornøyd jeg! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Skjer med iMac? Jeg fikk ikke engang TwinTips, akuratt nå hadde jeg vært glad om de så var fra litauske europris. Men neida.... Løp og kjøp http://www.oslosportslager.no/produkt/line...iser-22360.aspx Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Slenger opp et par bilder av hva jeg fikk jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå