stizzen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Skullcandy Lowrider En god del penger Klokke (Seiko) Genser 2 jakker Pyjamas bukse Marsipangriser (fulgte med pengene ) Slepekrok til bil Bok ("Hvor mange heter Quisling" eller noe i den duren ) Gavekort på kjøpesenter Endret 24. desember 2009 av stizzen Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Spørsmål til de av dere som får veldig dyre gaver (1000NOK ++): Ønsker dere dere disse tingene spesifikt, eller blir de bare kjøpt inn uten at dere putter det på en ønskeliste? Jeg skriver aldri noe ønskeliste, men det er tydelig at mora og faren min kjenner meg såpass at de vet hva jeg trenger og har lyst på uten at jeg helt vet det selv. Sånn har det vært de siste åra, Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Da var årets jul ferdig, kan oppsummere: - Box Magnetic (samleutgave/limited edition av Metallica-CDen Death Magnetic) - MP3-spiller (Creative Zen Mosaic 4gb) - Rubiks kube - "De fire og han som gjør galt verre" (bok) - Ligretto - To par ullvang-sokker - To BjørnBorg-boxere - Cubus-t-skjorte - Kinderegg - Tøfler - Lommelykt - Refleks - 2 gb Lego-minnepenn - Kabelveske/samler - Ramme + bilde av pappa (som en spøk) - Et maleri (av ei lita jente jeg ikke kjenner, men som jeg var julenisse hos) - Noe sjokoladegreier (av besteforeldrene til jenta) - Magnet-greier - 1500 kroner (hvorav 500 i gavekort og 500 satt av til mus/tastatur) Ble ganske lang liste, det. Endret 24. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Får aldri annet enn penger fordi de som kjenner meg godt nok til å gi julegaver vet at alt jeg har bruk for importerer jeg fra et eller annet land til 1/5 av prisen. Ble 2400 kr i cash, som går til mat etc Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk mye flott; Adidas "Jubilani" vm ballen 2010 Nike fotballbukse Buff Skisko Jean Paul parfyme og dusjsåpe Pocoloco genser Ullundertøy Selected fingenser(V-krage) Jean Paul krage skjorte t-skjorte 6 pk Kinder Maxi Fotballstrømper 500 Kr Fotballhansker Det er veldig mange flotte gaver! Må bare takke alle sammen!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) - Gave kort (1200 kr) - Penger (800 kr) - Slalomski (med støvler, staver, og den pakka) - Langrennski (med støvler, staver, osv) - Bokser - Kroppsvask (Björn Borg tror jeg) - Public Enemies (DVD) Veldig fornøyd Endret 24. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Bok ("Hvor mange heter Quisling" eller noe i den duren ) Vidkun? Jeg fikk verdens stiligste snowboard hos foreldrene mine. Det var 50% avslag fordi det var "fjorårets modell". Et hundre prosent fint og fungerende snowboard. Helt sykt at de gir så mye rabatt fordi designet ikke er rykende nytt. Vel vel, bare bedre for meg det edit: Og en eksentrisk pengbok og en eksentrisk PC-bag, slik at jeg kan bli en eksentrisk ung herre. Endret 24. desember 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Samsung Jet og klær til 2000 fra mor. 500kr + genser fra Farfar og dame. 500kr fra bestemor og Bestefar. 200kr fra alle tanter og onkler. 500kr fra Oldemor. Og Boss parfyme fra ei tante. Tror det skal være alt Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Penger Klær Scary Movie 1, 2, 3 og 4 Wii Classic Controller Kokos Boller Skrapelodd, vant 25,- Trur eg har glemt noe :/ men da oppdaterer eg bare Endret 24. desember 2009 av Søt Sitron Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 - MP3-spiller (Creative Zen Mosaic 4gb) Kondolerer. Hvem fikk du den av? Noen du har irritert på deg? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Før jeg formaterer: -Blade 2 -Philips 22 tommer HD widescreen flatskjerm til pc. -Steelseries 5H V2 -Pc sekk med Datamus, -Indiana Jones og Alene hjemme 2 -Lester og Votter, samme mønster. -300,- til kontantkortet. -En god del sokker. -2 pack med boksere. -100,- på Gamestop -300,- på Ark -300,- -Oppskrifter på god mat -Buff -Windows 7 -2 T-skjorter (En er av Kråkesølv) -Boken Hvem Hva Hvor Dette er mine gaver, og jeg er fornøyd. Endret 25. desember 2009 av evenandreas Lenke til kommentar
Defo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Sokker, joggebukse, genser, 2k peng, og en smørepensel. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nice even Vi må ha lan da i romjulen : D Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) - Haugevis av klær, blant annet Lyle & Scott, A&B osv - FreeAgent HD 500 GB - Logitech Performance Mouse MX - 6000kr - Et par skjærf + skinnhansker Veldig fin jul EDIT: Fikk også AC II tl Xbox 360 og en PS3 for Bluray (mer for hele familien) Endret 24. desember 2009 av Nash Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bok ("Hvor mange heter Quisling" eller noe i den duren ) Vidkun? Ja, det var litt mere riktig Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hva jeg fikk?... Moar laik hva jeg ikke fikk...TWIN TIP FOR EKSEMPEL !!!! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) - Haugevis av klær, blant annet Lyle & Scott, A&B osv- FreeAgent HD 500 GB - Logitech Performance Mouse MX - 6000kr - Et par skjærf + skinnhansker Veldig fin jul EDIT: Fikk også AC II tl Xbox 360 Fikk samme Ønskelisten min: Stasjonær PC (evt. "deler" så jeg kan bygge den) iPhone 3Gs TV (ikke noe spesifikt) 500gb+ ekstern HDD Penger Det var den eneste tingen jeg fikk som jeg ønsket meg :O Jeg får kun ting jeg trenger fra mamms og papps Endret 24. desember 2009 av Zoro Sama Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hva jeg fikk?...Moar laik hva jeg ikke fikk...TWIN TIP FOR EKSEMPEL !!!! Skjerp deg, plz. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 CD: Gojira - The Way of All Flesh Vreid - Milorg Iron Maiden - Seventh Son of Seventh Son Finntroll - Midnattens Widunder Stein Ove Berg - Kommer Nå Også venter jeg Moonspell - Night Eternal i posten DVD: A Clockwork Orange Citizen Kane Chicago Casablanca Det Syvende Inseglet Godfather Trilogy The Cutter Blu Ray: Final Fantasy Advent Children Bøker: Forhandleren Flaggermusmannen Pondus 09 Også ett dasselass med deodoranter, barberutstyr(onkel liker ikke barten min) også gavekort. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hva jeg fikk?...Moar laik hva jeg ikke fikk...TWIN TIP FOR EKSEMPEL !!!! Wow.. Du er 17 (eller 18), og oppfører deg som et ufornøyd barn på 8 år jo. Spar heller penger til å kjøpe det, nå starter jo romjulssalget også. Sikkert masse ski på salg. Endret 24. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå