Kavinsky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Jeg fikk 8 bøker, champagne, hansker og penger. Alt man trenger til romjula og nyttårsaften Tør jeg spørre om hva slags champagne, thrice? Penger Belte Sokker Hansker KMS shampoo Deo Kinogavekort Endret 25. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Bergans jakke Pc Hårføner Lue Bøker Hårstylingsgreier Lipgloss 750 kr i gavekort Snop Laptopunderlag Sengetøy Hmm, tror det var det meste. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hårføner? Endret 25. desember 2009 av Granberg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jente og langt hår vettu Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jente og langt hår vettu Oh, beklager. Leste bare dei første tinga fram til hårføner. Registrerte automatisk at dette måtte vere ein gutt sidan du skreiv PC. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) For jenter kan jo IKKE ha PCer. Alle jenter tror jo at PCen heter "harddisk" og at man egentlig bare trenger skjermen, og ikke "den boksen". Endret 26. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) For jenter kan jo IKKE ha PCer. Alle jenter tror jo at PCen heter "harddisk" og at man egentlig bare trenger skjermen, og ikke "den boksen". http://www.youtube.com/watch?v=NnRAIYtAGdU "Pcen er jo den greia der som jeg skrur på hver dag, den dingsen oppå bordet med bilder på" (eller noe i den duren ) Endret 26. desember 2009 av timb Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 [... ] og at man egentlig bare trenger skjermen, og ikke "den boksen". Kanskje de bare har sett Mac? Engang for lenge siden når jeg hadde en 19" CRT skjerm og jeg flyttet datamaskinen min sa moder'n; "Men skal du ikke ta med deg datamaskinen også?". Så kanskje litt rett likevel. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 timb: kusina mi var med på det programmet. Robert: Haha, ja. Mamma kalte leeenge datamaskinen for "harddisk". Ho skjønte at man trengte den også, da. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jupp, det er en gjenganger, samme her. Men nu går vi off-topikk : ) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Oisann. Beklager. Kan si at jeg fikk mye fint til jul! Har spist opp kinderegga jeg fikk. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Klær (som vanlig ) Sjokolade - melkesjokolade og snickers (tax-free ) Blu-ray filmer - Terminator Salvation, The Keeper, Jenta som lekte med ilden Pondus "En liten bok om forhold" + div småtteri... og ting jeg ikke kommer på i farten. Ønskelisten min blir mindre og mindre for hvert år, i år var den vel på 3 linjer. Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 * iPod nano * Vannkoker * Julesylte og lefse * Sokker * Vekkeklokke * Et par volcom t-skjorter * Ett brett med Monster Energy * Godteri * Gavekort @ Platekompaniet (500NOK) * 3k NOK Er storfornøyd med dette, hadde ikke forventet såppas.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jente og langt hår vettu Oh, beklager. Leste bare dei første tinga fram til hårføner. Registrerte automatisk at dette måtte vere ein gutt sidan du skreiv PC. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg fikk 8 bøker, champagne, hansker og penger. Alt man trenger til romjula og nyttårsaften Tør jeg spørre om hva slags champagne, thrice? Ikke noe i veien med å spørre. Det er en Guy Charlemagne Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 To filmer Et spill Playstation 3 Penger To bukser En alt for stor genser Ting jeg aldri kommer til å bruke... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg fikk 8 bøker, champagne, hansker og penger. Alt man trenger til romjula og nyttårsaften Tør jeg spørre om hva slags champagne, thrice? Ikke noe i veien med å spørre. Det er en Guy Charlemagne Høres bra ut. Champagne er en gave jeg godt kunne fått oftere, fremfor å kjøpe selv Regner med den skal sprettes til nyttårs? Lenke til kommentar
runela Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Logitech Harmony One Universal fjernkontrol. Sandisk Extreme 16GB minnepinne Dobbelt vaffeljern. Pinell Supersound Radio Noen pynte gjenstander. Boss deodorant. +++ Endret 26. desember 2009 av Zx45 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva var den høyeste summen du fikk? 5k. 2k. 2k. 1,2k. osv. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 11x bøker. 1xCD 1xfilm 2500,- Skibag Gavekort platekompaniet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå