Estella! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 samme huskeregel gjelder vell for oss jenter også? Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk et spansk språkkurs hos samboeren min. Veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk 8 bøker, champagne, hansker og penger. Alt man trenger til romjula og nyttårsaften Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 To par sokker, en t-skjorte, en bok, et pizzahjul, absurde mengder generiske sms-er og 11k. Får rett og slett færre gaver når man blir eldre, men for min del er det viktigere at familien blir fornøyd med det jeg gir dem. Jeg er av den oppfatning at julegaver ikke skal byttes. Ingen får lov til å bytte mine gaver. Å få gaver er et privilegium. Jeg driter i om du har fem stykker. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 liten familien, men veldig godt fornøyd med det jeg fikk 7500 kr i kontanter. ny sykkel fin-bestikk Solingen - Madrid ny er det bare å vente på bursdagen min 27.12 Lenke til kommentar
MST Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Liten familie, fikk detta: Ny stasjonær pc Tur til Manchester med kampbiletter Skal få slalomjakke nå i romjula 1000kr 150kr kino Cardigan Håndkle med navn Toalettveske med deo og dusjsåpe Lue Superundertøy Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) To par sokker, en t-skjorte, en bok, et pizzahjul, absurde mengder generiske sms-er og 11k. Får rett og slett færre gaver når man blir eldre, men for min del er det viktigere at familien blir fornøyd med det jeg gir dem. Jeg er av den oppfatning at julegaver ikke skal byttes. Ingen får lov til å bytte mine gaver. Å få gaver er et privilegium. Jeg driter i om du har fem stykker. Får man ikke lov til å bytte pengene heller? Du har jo garantert flere av samme seddel du nå! EHEHHEHAHAHAHAHEHAHAHEHAHAHEHAHAHEHAHAHEA Hva var den høyeste summen du fikk? Endret 25. desember 2009 av boffeeen Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Først og fremst må jeg si at jeg synes jeg har fått alt for mange gaver i år. Det ble jo aldri tomt under juletreet. - Dødsranet (Bok om NOKAS-ranet og miljøet rundt) - Ull-Cardigan fra Diesel - Skijakke fra Missing Link - Vanguard Alta Pro fotostativ :-D - Et bilde av meg og kjæresten innrammet - Verden søteste og fineste kort fra dama. Det ble jeg nok mest glad for. - Samlerglass fra en serie (tanten min gir et glass hvert år fra en serie) - En piquet fra Polo - En t-shirt fra polo - Ullundertøy fra Devold - Boxere av diverse merker - 500,- kr - Parfyme - Sånn aftershave greier for å ikke få røde nupper - Aalesunds FK håndkle - DVD - Noen pyntegjenstander - En vitsebok ++ Strålende fornøyd, men best av alt var den utrolig fine og personlige gaven jeg fikk fra min bedre halvdel. Fikk en tåre i øyekroken da ja Bra var det at gavene jeg ga også falt i smak. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 liten familien, men veldig godt fornøyd med det jeg fikk 7500 kr i kontanter. ny sykkel fin-bestikk Solingen - Madrid ny er det bare å vente på bursdagen min 27.12 Fikk en gullring etter bestefaren min 3200kr i cash to gensere, Superundertøy laken hånkle kjele dokumentar bok gavekort til platekompaniet til 300kr masjepangris Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 3000 kroner Magnetisk skistativ til bilen min:D 8 Gb minnepenn 4 par sokker 2 gensere 4 Bjørn Borg-boksere Audikopp og Audi-nøkkelring Vekkerklokke Fiskevest Geno-håndkle Polish og shampo til bilen min, det har tydeligvis ikke gått stille forbi at jeg har kjøpt meg bil Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk mye jeg og. Synd ikke flere her ønska seg rettskrivningsordbok... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Fikk mye jeg og. Synd ikke flere her ønska seg rettskrivningsordbok... synd ikke flere leser regelen om å kommentere skrivefeil kom forresten på at vi får kanskje litt mere penger av svigers ang hunden. vi skulle få 3000kr eller mer. blir spennende å se. skal opp og se på den på tirsdag...gleder meg Endret 25. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk: HTC Hero Koss headsett Klær, litt rart, det eneste jeg ønset meg av kl'r var store gensere, de fikk jeg ingen av. En liten slant med penger Noen CDer fra artister jeg aldri har hørt om. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk mye jeg og. Synd ikke flere her ønska seg rettskrivningsordbok... synd ikke flere leser regelen om å kommentere skrivefeil Synd ikke flere leser kommentaren om å kommentere regelbrudd ( Litt ironsk. vet ) Æ fikk: Iphone Klær Penger Hansker To bøker Litt slemt, for jeg fikk alt borsett fra iphonen, og hadde da ikke fått noe gave av mine foreldre, og de klarte å lure meg til at jeg ikke hadde fått no gave for de hadde ikke kjøpt brydde meg ikke spesielt, jul er no dritt, men så dro broren min fra en gave til Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 wut? Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønte hele historien din der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Synd ikke flere her ønska seg rettskrivningsordbok... synd ikke flere leser regelen om å kommentere skrivefeil Hvor mener du han gjør det? Alt han gjør er å kommentere ønskelisteinnholdet til folk i tråden Endret 25. desember 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 - Bag som er liten nok til å ta med inn på flyet - 3 gensere (én av de en hettegenser, som søs skal få) - 1 t-skjorte - Soppekstrakt som inneholder mye umami - 2500 kroner - Mykt skjerf - Incase Protective Cover for iPhone - "Verdens beste", av Eyvind Hellstrøm - Liten lommebok (reiser mye og blir forvirra med å ha både pund og kroner i samme lommebok) Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 - Gavekort: Elkjøp verdi 1000kr - Gavekort: Libris verdi 500kr - Gavekort: Kappahl verdi 400kr - Pengegaver 900kr - Ting til toalettveska mi, som deostick, voks osv. - Led Lenser T5 (diode-lykt som lyser ekstremt bra) - Hjemmestrikka lue og sokker - CD-etui - Barbermaskin Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 PengerKlær Scary Movie 1, 2, 3 og 4 Wii Classic Controller Kokos Boller Skrapelodd, vant 25,- Trur eg har glemt noe :/ men da oppdaterer eg bare Kokos boller? Jeg tror ikke jeg ville fått det i Julegave innpakket Æsj Lenke til kommentar
Albertaaberg Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 - twintips - alpintsko - ryggbeskyttelse ting - hjelm - 3par hansker - 2 briller - skibukse - jakke - gensrer og siden min søster fikk ny mobil, fikk jeg hennes gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå