Dicorn Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei.. Det var da en gang i tiden jeg spilte cs og sånn, men det roet seg en del.. Så kom det en fyr på nettby og lurte på om han kunne låne brukeren min når han skulle spille i en sånn konkurranse, og han var ganske overbevisende, så jeg funderte litt men til slutt ga jeg han passordet og brukernavnet, spilt ikke noe særlig da så jeg dreit egentlig om han tok brukeren for seg selv.. Så fikk jeg brev av han igjen litt seinere da han sa at han var ferdig og at jeg kunne bytte passordet nå... Så jeg sjekka bare om han ikke hadde endret det, noe han ikke hadde.. Men siden han allerede ikke hadde byttet passordet kom han sikkert ikke til og gjøre det, så jeg orket ikke og stresse med og bytte det.. Noen få dager senere skulle jeg innom og spille litt da, fordi jeg kjedet meg, da la jeg merka til at han hadde faktisk byttet passordet... Jeg har egentlig ikke hatt noe bruk for brukeren fram til nå, fordi nå har jeg vært hos kamerater og spilt litt og sånn og har lyst til og spille på min egen igjen, også vurderer jeg også og dra på TG10, og da hadde det jo vært kjekt og få den tilbake.. Når jeg nå skal få tilbake passordet mitt trenger jeg: Verification code og Secret answere. Verification code, er det den koden i coveret? Isåfall har jeg den, men jeg husker ikke noen hemmelig svar, er jo så lenge siden jeg lagde brukeren, hva skal jeg gjøre?!?! Hadde vært veldig hyggelig med svar.. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Først velger du: "Forgot password/Glemt passord" Etter det velder du: Om du husker brukernavnet ditt eller ikke, hvis du husker må du skrive inn det Husker du det ikke må du enten skrive inn email eller product key Hvis du husker brukernavnet gjør du følgende: Skriver inn brukernavnet ditt og du får en epost tilsendt som er slik: "Please enter the following code into the 'Verification Code' field of the 'Forgotten Password' dialog. (Enter the code exactly as written. You can use copy/paste operations to enter the code)" i samme epost får du ditt hemmelige spørsmål tilsendt og du skal skrive inn den. Når dette er gjort får du bytte ditt passord. Men selvom du kommer til "bytt passord" vinduet så ikke få får store forhåpninger, du kan skrive inn passord og trykke "change password", men om det hemmelige svaret var riktig får du svar på etter du har trykket "change password" EDIT: Fantastisk og misforstå spørsmålet x) Men mitt svar til deg "Verification code" er den du får tilsendt på epost. Endret 23. desember 2009 av GeneN Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg husker dessverre ikke hvilken e-post jeg brukte, la merke til at det stod ovenpå at dem skulle sende meg e-post, men fikk ikke noe, og den e-posten jeg sjekket på var den eneste jeg kunne tenke meg at jeg brukte... Men jaja, kan jo egentlig bare kjøpe meg nytt, er jo ikke så dyrt, men jeg likte navnet mitt på steam da.. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Uansett fortjener du å få kontoen frarøvet når du er så dum at du låner bort kontoen til en random fyr på nettby. Selv om du ikke bruker kontoen noe særlig. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du ble ikke hacket, du ga bort accounten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Helt idiotisk. Eneste gangene jeg har lånt vekk steamkontoen er til nære venner og slikt. Men aldri til noen randoms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå