henkewi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei. Jeg har en ipod Touch 1g og nå har det oppstått et problem. På ipoden står det at jeg må connecte den til itunes og når jeg gjør det sier den at jeg må skrive inn passordet på ipoden først. men for å gjøre det må jeg restore den, Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har du testet å resette ipoden ved å trykke på sleep og home knappen samtidig i noen sekunder intill du ser applelogoen? Lenke til kommentar
henkewi Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 yess, men samme beskjeden kom opp : / Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har du prøvd å restore den? Lenke til kommentar
henkewi Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Men for å restore ipoden er jeg nødt til å få ipod til å komme opp i itunes men det lar seg ikke gjøre siden jer er nødt til å skrive passordetr som jeg tidligere hadde på ipoden for å få den inn i itunes :/ Er ikke så god å forklare : / Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Prøv DFU. Passordet skal låses opp når du kobler den til pc'en vanligvis. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Prøv å holde sleep knappen og home knappen til skjermen går svart, da slipper du sleep knappen, men holder fortsatt på home inntil den skal si at du kan restore. Alt dette mens du er kobla til iTunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå