mhsalangli Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg har da fått meg gta4. original pc-versjon med serial og hele pakka. men for å spille online må jeg være medlem av rockstar social club. og den krevde at jeg registrerte meg med games for windows live. nå brukte jeg en online.no adresse for registreringen, men jeg får ingen bekreftelsesmail på den adressen. Er det slik at jeg må bruke msn adressen min som er i windows live community'en ? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 jeg tror det:) Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 jeg har klart å få login til gta rockstar club,men games for windows live funker ikke uansett hva jeg prøver av online.no og hotmail.com adressen min. så jeg er ganske desperat for jeg finenr ikke hjelp noen steder. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) lag den en gmail adresse da eksempel : [email protected] Endret 30. desember 2009 av evenandreas Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kan være at de har noe med alders grense og gjøre:S jeg hadde det problemet. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kan være at de har noe med alders grense og gjøre:S jeg hadde det problemet. Hmm, jaja plutselig er du 18 og myndig? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 JaJa:P lag en ny hotmail konto som du er over 18 på Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 har fått fikset meg en lokal profil så jeg ihvertfall får spillt meg gjennom spillet Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 har fått fikset meg en lokal profil så jeg ihvertfall får spillt meg gjennom spillet Bra! =D Har selv GTA IV i hyllen men jeg har ikke serial. :O Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 har fått fikset meg en lokal profil så jeg ihvertfall får spillt meg gjennom spillet Bra! =D Har selv GTA IV i hyllen men jeg har ikke serial. :O Viss du ikke ahr serial kan det ikke være en lovig versonxD Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 har fått fikset meg en lokal profil så jeg ihvertfall får spillt meg gjennom spillet Bra! =D Har selv GTA IV i hyllen men jeg har ikke serial. :O Viss du ikke ahr serial kan det ikke være en lovig versonxD Jo den er lovlig. xD Fikk spillet av en kammerat, pga at han ikke fant serialen -.- xD Så nå må jeg ty til dumme ting for å spille det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå