zero_time Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har tenkt å bygge en PC selv. Men jeg vet ikke hvilket kabinett jeg skal velge. Jeg har ikke tenkt å bruke særlig mer enn 800kr på dette. Jeg må ha et kabinett som har god plass og god kjøling og ikke minst er "pent" å se på. Noen som har forslag til hva jeg bør velge??? 8) Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Her er et, men det er velldig mangen som har det, men stilig Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Se på den siden også på venstre side trykker du på kabinetter. Der er det mange kule! Fikk ikke linken til å virke men men Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 det var ikke tilfeldigvis chiftec ett-eller_annet du prøvde deg på? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Vær obs på at mange kabinetter på microplex selges uten PSU. Når det legges til blir det fort litt penger. Et bra og billig kabinett er et Chieftec Midi tower, evt alu. De fullstendig skrueløse, Chieftec produserte Avantec tårnene er også hendige, men ikke mye å se på. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Se på den siden også på venstre side trykker du på kabinetter. Der er det mange kule! Fikk ikke linken til å virke men men høgreklikk på området der du skal linke til , og kopier linken der i fra. Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hmm.. Standard svar for tiden, men se på denne artiklen (hardware.no) om Suntek kabinettet (m/PSU) til ca. 650 fra pcutstyr.no: http://www.hardware.no/tester/kabinett/suntek_th656/ Litt stilig, men ellers virker colorcase kabinettene kule (microplex.no), de koster kun 500-550,- og legg til ukens tilbud fra komplett.no's Chieftec PSU til 300, og da har du en fancy kabinett! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Enig med D2001 suntek er billige og fine å se på nå vet ikke jeg noe om kjøling å sånt da men skjekk testen som han sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå