Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger litt hjelp angående Overklokking

Anbefalte innlegg

Ta å les dette reviewet av Noctua D14.

så konklusjon, dere anbefaler den kjøleren og jeg vil tjene på og kjøpe den viften? siden det er CPU kjøler er det bare og kjøpe og montere den eller må du kjøpe tillegs utstyr.. trenger også GPU kjøler til mitt EVGA gtx 295 pshyx CUDA

Nei, alt følger med.

Er ikk helt sikker men tror det ikke er noen kjølere får gtx 295

Takk for topp response folkens.. men hvordan kan jeg kjøle min GTX da, må jo kunne kjøle den ned... noen programmer... til og finne den nøyaktige GPU moddelen min så dere kan vite den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe særlig greie på kjøling, hverken med vann eller luft - men skal selv gå for en Corsair H50 til min overklokkede i5. I den forbindelse fant jeg CoolIt sin side (http://coolitsystems.com/), der det selges separate vannkit til både cpu og gpu. Amentio og Dustin fører cpu-kjøleren, mens jeg er usikker på hvem som har den til gpu - men det er jo noe du kan sjekke ut.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe særlig greie på kjøling, hverken med vann eller luft - men skal selv gå for en Corsair H50 til min overklokkede i5. I den forbindelse fant jeg CoolIt sin side (http://coolitsystems.com/), der det selges separate vannkit til både cpu og gpu. Amentio og Dustin fører cpu-kjøleren, mens jeg er usikker på hvem som har den til gpu - men det er jo noe du kan sjekke ut.

Tar nok noe sånt backplate greie jeg og får 40-45 graders CPU og en noctua kjøler xD. Noen andre ting some trenger bedre kjøler en stock*?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...