azsx Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vi har et prosjekt på skolen der vi skal presantere en verdensdel, man skal ha med befolkningen, klima, naturgrunnlag, næringsliv, elver og fjell og plukke ut noen av landene i verdensdelen og prate mer om dem. Er så vanskelig å finne noe når jeg ikke engang vet hva jeg skal søke etter. Noen som vet noe om dette eller som vet hvor jeg kan søke? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hei, det letteste er å gå på wikipedia og se om du finner noe der. Alt du etterlyser er vanligvis å finne der. www.wikipedia.org Endret 22. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Prosjekt nå ? "en dag" før jul ? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gå til Google.no og skriv inn fraser som: "Europe climate" "Europe demographics" "Europe natural resources" "Europe nature" "Europe industry" "Europe trade" … Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå