ovnis Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei er det bare jeg som synes den nye iMacen ser forferdelig ut? Eller er det andre som ser det? Jeg synes sort og sølv er nesten like tacky som grønt å gull. Å selv om jeg er en hetrofil herreman så hadde jeg hatt problemer med å finne ett sted den passer inn borsett fra i interiøret til Toyota urbancruser som det kan virke som om apple har stjålet designet fra. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer på hva du har røyka som sammenligner en iMac med en bilmodell fra verdens mest trauste, tragiske bilprodusent? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Beware the troll? Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Haha fy faen... toyota?? hehe, har selv en macbook pro 15 incher m 2.66ghz'n personlig synes jeg det nye utseendet her er helt rått! og de nye iMacene er sinnsykt fete spør du meg, ser og virker 50 ganger mer solide! Jeg er egentlig en veldig windows fyr så jeg bruker vel egentlig mac'en lite mac'ete hehe. hva nå enn det måtte være.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå