swirix Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hei, sliter en del med lagg og artifacts. har prøvd spill som: risen, call of duty mf2 og Dragon rise: origins. hardware: c2d e8400 Gigabyte GA-EP45-DS5 corsair 4gb pc6400 cl5 hd4870 hiper 530w silent samsung f1 1tb. win7 rc artifactsene kommer etter ca 10 minutters spilling. testet hw monitor og bios. skjermkortet viser ikke mer enn rundt 40-60 grader. prøvd med flere ati catalyst center versjoner (har nå 09.10) får samme type artifacts som dette mener jeg skal ha bra nok hardware til å drive disse spillene? noen som har noen formening om hva som er feil? evt om det er mulig og få fikset det? skal laste opp noen bilder etter jobb imorgo! edit:skrifeleifer Endret 22. desember 2009 av swirix Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei, sliter en del med lagg og artifacts. har prøvd spill som: risen, call of duty mf2 og Dragon rise: origins. hardware: c2d e8400 Gigabyte GA-EP45-DS5 corsair 4gb pc6400 cl5 hd4870 hiper 530w silent samsung f1 1tb. win7 rc artifactsene kommer etter ca 10 minutters spilling. testet hw monitor og bios. skjermkortet viser ikke mer enn rundt 40-60 grader. prøvd med flere ati catalyst center versjoner (har nå 09.10) får samme type artifacts som dette mener jeg skal ha bra nok hardware til å drive disse spillene? noen som har noen formening om hva som er feil? evt om det er mulig og få fikset det? skal laste opp noen bilder etter jobb imorgo! edit:skrifeleifer Sist jeg så slike artifacts var når jeg klokket skjermkortet for mye, tror det var minnet på skjermkortet som ble presset for mye og ga slike artifacts. Prøv å klokke ned minnet og eller gpu på skjermkortet litt når du får slike artifacts og se om det hjelper. Lenke til kommentar
swirix Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 det kan jeg prøve på. Kortet er forresten helt uklokket. og skru ned minne hastigheten regnes det som klokking? altså ingen garanti/rma? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå