Gå til innhold

[Løst]Playstation 3 eller Xbox 360 ?

7ertzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Oioi. Nå slenger du mat til forumtrolla =)

Jeg ville heller spurt meg spørsmålet sånn: Hvilke spill er du interessert i ? Det er mange ekslusive titler til begge plattformer. Det er jo til syvende og sist spillene som teller og ikke hva som står utenpå boksen

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
PS3 er mye bedre og er vært prisen! HD og bluray og det meste :D

360.. jesus..

Hva er bedre med Ps3 Vs X360? Begge har sine fordeler og ulemper.

Og når det gjelder HD så har Xbox 360 også HD Signal.

PS3 ligger lengre i teknologien en 360.

Når det gjelder grafikk så ser du men en gang at ps3 har bedre bilde

http://static.videogamer.com/videogamer/mi...lostcomp1hd.jpg

Når det gjelder HD signal til 360 så er det ikke akkurat det beste du kan få.

jeg anbefaler PS3

Lenke til kommentar

Visst du mener Ps3 har bedre grafikk på det bildet så tror jeg du tar litt feil.. Det ser jo helt matt ut på ps3en.. Men men. Det er min mening. Og nei jeg er ikke noe fanboy, Har begge konsollene.. Liker best X360 framfor Ps3. Bruker ps3en bare som blu-Ray spiller nå for tiden.

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

GTA og CoD Mw2 er multiplatform spill så de får du på PS3 og X360. Bilspill har både X360 og PS3 (f.eks Forza på X360 og GT5 på PS3 dog GT5 er enda ikke kommet). Selv om PS3 har alternative på bilspill fronten (Motorstorm f.eks) har X360 et litt mer snevert utvalg av bilspill som ikke er multiplatform og.

Grafisk sett trenger du ikke tenke så mye på det trådstarter, de 2 enhetene skiller seg ikke så forferdelig mye ut at det gjør noe, men er naturligvis et populært argument fra begge leirene og ender oftest med teknisk snakk. Mitt råd; stay clear of that.

Det du gjør best i er å sjekke ut de 2 enhetene, hvilken spill de har og hvilken spill som kommer så velger du enhet etter det. Om det er spillkonsoll du skal ha er det vel og viktig å ha spill man liker å spille på enheten. Ikke sant? :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
GTA og CoD Mw2 er multiplatform spill så de får du på PS3 og X360. Bilspill har både X360 og PS3 (f.eks Forza på X360 og GT5 på PS3 dog GT5 er enda ikke kommet). Selv om PS3 har alternative på bilspill fronten (Motorstorm f.eks) har X360 et litt mer snevert utvalg av bilspill som ikke er multiplatform og.

Grafisk sett trenger du ikke tenke så mye på det trådstarter, de 2 enhetene skiller seg ikke så forferdelig mye ut at det gjør noe, men er naturligvis et populært argument fra begge leirene og ender oftest med teknisk snakk. Mitt råd; stay clear of that.

Det du gjør best i er å sjekke ut de 2 enhetene, hvilken spill de har og hvilken spill som kommer så velger du enhet etter det. Om det er spillkonsoll du skal ha er det vel og viktig å ha spill man liker å spille på enheten. Ikke sant? :)

Jo, jeg har fått mye hjelp nå :-] Takk for hjelpen. Har selv sett litt og undersøkt, og de fleste av vennene mine anbefaler PS3. Så jeg får se etter jul da ;)

Lenke til kommentar

360.. jesus..

jeg anbefaler PS3

Faktisk har Xbox 360 bedre kvalitet enn Ps3, men de forskjellige spille har kvalitet som passer best til de forskjellige konsollene. Har faktisk lest at grafikken til 360 ligger på et mye høyere nivå enn ps3 ;)

Lenke til kommentar

360.. jesus..

jeg anbefaler PS3

Faktisk har Xbox 360 bedre kvalitet enn Ps3, men de forskjellige spille har kvalitet som passer best til de forskjellige konsollene. Har faktisk lest at grafikken til 360 ligger på et mye høyere nivå enn ps3 ;)

Helt sikkert.. Men ps3 er vært mer prisen..

Kjønner ikke hvorfor 360 skal være så mye en PS3.

Lenke til kommentar

Det er sant at man får mye for pengene vis man kjøper PS3 med Blu-Ray spiller og det hele.. Men og gå for X360 til 2000,- er heller ingen dårlig ide.. Får mye godspillmaskin for pengene.. Grunnen til at JEG kjøpte PS3 er fordi jeg bruker den til Blu-Ray spiller, Men så er jo det noen få spill som jeg vil ha som kommer på PS3 og ikke på X360..

Så det jeg sier til trådstarter er. Vis du trenger en Blu-Ray spiller og de eksklusivene som kommer til den konsollen kjøper du den.

Vis du trenger en spillkonsoll som er mest beregnet til spill med Halo, Gears Of War serien osv..

Så kjøper du Xbox 360.

Lykke til med valget :)

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Fight4love skrev: Faktisk har Xbox 360 bedre kvalitet enn Ps3, men de forskjellige spille har kvalitet som passer best til de forskjellige konsollene. Har faktisk lest at grafikken til 360 ligger på et mye høyere nivå enn ps3 ;)

Makan til tullprat. Hvor i allverden står det att 360 er langt overlegen på grafikk?

Sjekk denne videoen.

Endret av duttebassen
Lenke til kommentar

360.. jesus..

Det Xbox360 bilde har nå fått med en del motion bluring.

Now that the Lost Planet 2 demo’s available on both PS3 and 360, we thought it would be good to take the two head-to-head to see which looks the best.

And the results are… pretty inconclusive, as it goes. The levels of detail in both games are all but identical, and the textures look about as sharp (or slimy) as each other – even if the in-game blurring tries its best to distort this.

The lighting is slightly better on the PS3 version, although it does appear a little more jagged that its 360 counterpart.

If forced to choose, we’d probably give the PS3 version the nod, but only by the slenderest of margins. But that’s just us – check out the screens and see what you think.

- http://www.gameswire.net/comparisons/lost-...parison_32.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...