TheOats Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Svarte flekker "flikkrer" rundt på landskapet (håper det er forståelig =P), noen som vet hva som kan være galt? Endret 23. desember 2009 av TheOats Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Last ned nyeste skjermdriveren fra din produsent og se om det hjelper. Sliter du med å finne drivere så er det bare å fortelle oss hvilken bærbar/modell det gjelder eller om det er en stasjonær så fortell oss hvilket skjermkort dette gjelder. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Her er bilde: Skal prøve med nye drivere. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Hjalp ikke med nye drivere. Noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Prøv å innstalere spillet på nytt Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Prøv å innstalere spillet på nytt Ikke at jeg er noe ekspert, men hvorfor skulle det virke? Både det å få nye drivere pleier aldri å funke. Dessuten installerte jeg nettopp spillet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvor varmt er skjermkort på det varmeste når du spiller? Gjelder dette andre spill og? Hvilke spill funker fint og hvilke har du problemer med? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Prøv å innstalere spillet på nytt Ikke at jeg er noe ekspert, men hvorfor skulle det virke? Ikke at jeg er noen ekspert, men det pleier å virke. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje det er fordi det har forsvunnet noen filer(?)(?)(?) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Hvor varmt er skjermkort på det varmeste når du spiller? Gjelder dette andre spill og? Hvilke spill funker fint og hvilke har du problemer med? Er ikke helt sikker på hvor varmt det er under spilling, dessuten så er feilen der men en gang jeg starter spillet og kommer inn på banen (før kortet rekker å bli overopphetet regner jeg med). Om det har noe å si så er det et Radeon 4850. Dette er det eneste spillet jeg har grafikkproblemer i. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da tror jeg det skal hjelpe med en clean, ny innstalering Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Prøv å innstalere spillet på nytt Ikke at jeg er noe ekspert, men hvorfor skulle det virke? Ikke at jeg er noen ekspert, men det pleier å virke. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje det er fordi det har forsvunnet noen filer(?)(?)(?) Har ikke funket for meg før. Og hvordan kan noen filer bare forsvinne? Orker ikke nå ihvertfall, for se i morgen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Funket BF2 før? Har du patchet til nyeste versjon? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Har ikke spilt på det på nesten ett år, men det funket da. Eneste forskjellen på maskinen min nå er at jeg kjører Windows 7. Har patchet til 1.50 ja. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sett CCC på advanced. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Sett CCC på advanced. Og...? Må vel gjøre moe mer også =P Uansett så tror jeg jeg har funnet løsningen, jeg satte compatibility til Windows Xp og det ser ut som det funker. Her er en av hvordan det problemet ser ut om noen er interesserte =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå