toazty Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 er det mulig å laste ned office enterprise 2007? mista cd'en , men har coveret og key . vet det går ann å bestille ny cd, men det tar litt lang tid nå i disse juletider.. Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 er det mulig å laste ned office enterprise 2007?mista cd'en , men har coveret og key . vet det går ann å bestille ny cd, men det tar litt lang tid nå i disse juletider.. Kan hende det er mulig og laste den ned fra microsoft.no/com og skrive inn cd key når de spør?? vet ikk jeg Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er bare å laste ned prøveversjonen for så å legge inn cd-key, vil jeg tro.. Er i alle fall slik man legger inn office produkter på mini-pcer som ikke har cd/ dvd -rom Lenke til kommentar
Vial Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei Last ned Office fra nettet, det er lisensnøkkelen du betaler for, selve produktet er egentlig gratis (Microsoft tar et symbolsk beløp for å trykke opp å sende ut medie (cd)). Last Office ned fra nettet og sørg for at du benytter din egen cd-nøkkel så er det ikke noe problem. Hvis du laster ned fra en "usikker" kilde må du huske å sjekke filen med en virusscanner før du kjører den. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 er så bra når noen svarer på spørsmålet, men avslutter svaret med " jeg vet ikke" laste ned prøveversjon da.. se om det kanskje funker... Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 ved og laste ned trailen.. får man som regel en pop-up som sier at du kan oppgrader produktet du har som "free trial" her kan du skrive in CD-key xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå