Gå til innhold

Xbox Live connection problem

chris_123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okei, bare 10.0.0.138 da

og trykk på home network så finner du ruterens ip adresse der.

gå innpå den sisste ruteren i oppsettet ditt sjekk om denne er koblet til med automatic dchp/static ip visst den er det går du på status og går innpå den standard gateway som står der. og der etter forwarder du portene til rutern også portene videre fra ruter til xbox. du kan sette opp static ip fra xbox visst du går innpå internet settings og velger manual på ip husk og skrive inn subnet adr og standard gateway som allerede står der også tar du en ip adr som er ute av ruteren sin DHCP range den finner du nok visst du går på lan settings på rutern !

Lenke til kommentar
Har du bredbåndstelefoni? Jeg hadde samme problem før, greia var at jeg måtte trekke kabel fra bredbåndstelefonimodemet til xboxen, istedenfor fra ruteren. Rart, men det funka

Dette prøvde jeg men det funka ikke

Hm...Jeg hadde hvertfal eksakt samme problem, tror det var med telenor. Jeg ringte xbox service, men de hadde ingen løsning. Jeg prøvde å åpne diverse porter ,inget hell. Men det fungerte da jeg kobla xboxen direkte fra modemet, ikke via ruter. For å ha telefon, husker jeg ikke helt hva jeg gjorde, var noe hardcore hvertfal.

(hadde hvertfal kabel fra bredbåndstelefoniboksen til xboxen)

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Hm...Jeg hadde hvertfal eksakt samme problem, tror det var med telenor. Jeg ringte xbox service, men de hadde ingen løsning. Jeg prøvde å åpne diverse porter ,inget hell. Men det fungerte da jeg kobla xboxen direkte fra modemet, ikke via ruter. For å ha telefon, husker jeg ikke helt hva jeg gjorde, var noe hardcore hvertfal.

(hadde hvertfal kabel fra bredbåndstelefoniboksen til xboxen)

Det hjelper det, å koble direkte til modem, selv om jeg sa før at det ikke gjorde (det var bare en liten feil jeg gjorde den gangen). Men Da er problemet at ingen i huset får tilgang til trådløs nett, heller ikke telefon :ohmy: . Det blir jo teit å åpne porter hvis det ikke funker. Er det noen ulemper med å åpne porter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...