The Walking Dead Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 http://10.0.0.138/cgi/b/devs/ov/?be=0&l0=3&l1=0 her finner du den 3com ruteren. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 http://10.0.0.138/cgi/b/devs/ov/?be=0&l0=3&l1=0 her finner du den 3com ruteren. Siden Kan ikke vises :S Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 okei, bare 10.0.0.138 da og trykk på home network så finner du ruterens ip adresse der. Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 okei, bare 10.0.0.138 da og trykk på home network så finner du ruterens ip adresse der. gå innpå den sisste ruteren i oppsettet ditt sjekk om denne er koblet til med automatic dchp/static ip visst den er det går du på status og går innpå den standard gateway som står der. og der etter forwarder du portene til rutern også portene videre fra ruter til xbox. du kan sette opp static ip fra xbox visst du går innpå internet settings og velger manual på ip husk og skrive inn subnet adr og standard gateway som allerede står der også tar du en ip adr som er ute av ruteren sin DHCP range den finner du nok visst du går på lan settings på rutern ! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har du bredbåndstelefoni? Jeg hadde samme problem før, greia var at jeg måtte trekke kabel fra bredbåndstelefonimodemet til xboxen, istedenfor fra ruteren. Rart, men det funka Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Har du bredbåndstelefoni? Jeg hadde samme problem før, greia var at jeg måtte trekke kabel fra bredbåndstelefonimodemet til xboxen, istedenfor fra ruteren. Rart, men det funka Dette prøvde jeg men det funka ikke Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Har du bredbåndstelefoni? Jeg hadde samme problem før, greia var at jeg måtte trekke kabel fra bredbåndstelefonimodemet til xboxen, istedenfor fra ruteren. Rart, men det funka Dette prøvde jeg men det funka ikke Hm...Jeg hadde hvertfal eksakt samme problem, tror det var med telenor. Jeg ringte xbox service, men de hadde ingen løsning. Jeg prøvde å åpne diverse porter ,inget hell. Men det fungerte da jeg kobla xboxen direkte fra modemet, ikke via ruter. For å ha telefon, husker jeg ikke helt hva jeg gjorde, var noe hardcore hvertfal. (hadde hvertfal kabel fra bredbåndstelefoniboksen til xboxen) Endret 30. desember 2009 av Bosna Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Hm...Jeg hadde hvertfal eksakt samme problem, tror det var med telenor. Jeg ringte xbox service, men de hadde ingen løsning. Jeg prøvde å åpne diverse porter ,inget hell. Men det fungerte da jeg kobla xboxen direkte fra modemet, ikke via ruter. For å ha telefon, husker jeg ikke helt hva jeg gjorde, var noe hardcore hvertfal. (hadde hvertfal kabel fra bredbåndstelefoniboksen til xboxen) Det hjelper det, å koble direkte til modem, selv om jeg sa før at det ikke gjorde (det var bare en liten feil jeg gjorde den gangen). Men Da er problemet at ingen i huset får tilgang til trådløs nett, heller ikke telefon . Det blir jo teit å åpne porter hvis det ikke funker. Er det noen ulemper med å åpne porter? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sånn var det for meg og, telefonen og nettet på de andre funka ikke. Men prøv igjen å koble til via modemet til bredbåndstelefoniet. Det burde funke....Husker ikke heeelt hvordan det var. Prøv deg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå