Markelure Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hei jeg har tenkt å kjøpe meg ny forsterker/reciver. høytalerene jeg kommer til å bruke en stund er noen pioneer høytalere på 60W 8 ohm. denne her så jo bra ut? http://www.hifiklubben.no/produkter/hjemme...mium-silver.htm kunne tenke meg å ha noe kraftigere høytalere i fremtiden feks carwin vega elns, så bør helst kunne drive det og. kan strekke meg til 3000,- hva anbefaler dere? Endret 23. desember 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 oppdatert tråd Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Skal du ha surround etterhvert? Om ikke ville jeg gått for stereo forsterker/receiver.. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 har ikke noe planer om surround nei, men føler det er så lite av stereo forsterker/reciver. btw, er det veldig dumt av meg å bruke de pioneer høytalerene mine på 60w 8 ohm på en 2x60w 6 ohm forsterker? gjør det nå liksom Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Forsterkeren er ikke 6ohm, den er stabil ned til 6ohm, så det går fint. Får som regel mer kraft til 2 høyttalere med stereo forsterker/receiver enn en surround. Hvorfor Cerwin Vega? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 kunne tenke meg å ha noe kraftigere høytalere i fremtiden feks carwin vega elns, så bør helst kunne drive det og. kan strekke meg til 3000,- Dette er nærmest en selvmotsigelse i seg selv, desverre. En forsterker eller receiver til 3000,- vil det ikke være forsvarlig å sette til å drive noen beist fra Cerwin Vega. En stereoforsterker fra feks. Nad, vil kanskje være tingen for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå