Gå til innhold

Pcen crasher bår jeg prøver å spille spill

Anbefalte innlegg

Jeg har et Geforce 3 ti 200 skjermkort.

Pcen min henger seg hver gang jeg prøver å spille Freelancer eller Rise of nations Demoen. Jeg får spilt i et par minutter så fryser bildet på skjermen og jeg må restarte. Jeg har instalert alle de nyeste driverne og oppdatert bios. Jeg bruker WinXp og har en Athlon 2100+ i et Asus 266-Vm hovedkort. Noen som vet hva jeg kan gjøre?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket temperaturen rett etter at det kræsjet Cpuen lå på 63.5 grader mens noe som het mb var 35 grader. jeg vet ikke om man kan sjekke grafikkortet isåfall hvordan gjør jeg det. Jeg har kabinett vifte men jeg tror ikke den er noe særlig bra siden kabinettet var til en ferdigbyget pc med 700 mhz og innebygget GPU. Jeg tenker på å kjøpe nytt kabinett uansett så hvis det kan være feilen så bestiller jeg med en gang.

Lenke til kommentar

63,5 grader er i meste laget på en XP2100+. Kjøp nytt kabinett, du. Gjerne ny kjøler også. Husk kabinettvifter, det hjelper ikke med god kjøler hvis den står og pumper på den samme, varme lufta. Jeg testet faktisk å plugge ut alle mine kab vifter, bortsett fra en til innsug. Tempen gikk opp 11 grader!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...