Gå til innhold

Ny touchtelefon, ca 3000 kr. Tips?

alex94-_-

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe meg ny mobil etter jul men sliter veldig med å velge. Den skal ha touchskjerm og de vanlige funksjonene som wifi, kamera og gjerne litt ekstra :p Har tenkt å bruke ca 3000 ,-. Får Samsung Jet til 2649 ,- på pixmania. Lurer da på hvilke andre som er verdt en titt?

Takk for hjelpen :w00t:

-Alexander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort og godt så kan du finne alt i fra nyttige mediaprogrammer til utdrag fra bibelen. Med 20 000 programmer så har du i alle fall en del å velge i. Men den tar dårlige bilder. Den tar det jeg vil kalle på grensen til godkjent i bra lys. Men pass på å hold kameraet stille, for ellers blir det dårlig.

Litt enklere segt, hvis kamera er viktig for deg er Hero uaktuell.

Lenke til kommentar

Å kjøpe fra pixmania er en risk vil jeg si, det gikk kanskje bra med kamraten din, og det kan gå bra med deg også. Om det ikke går bra, så blir det fort vanskelig etter som jeg har hørt.

Kameraet til samsung jet tar bilder som ser veldig bra ut på mobilen, men når du får de over på data så ser man at mange av bildene er uklare og det syns at man ikke har holdt mobilen helt stille når bildet ble tatt. Dette syns ikke på den "lille" mobilskjermen. Det virker jo som om Jet har det du trenger thoug. Den er veldig god på film, og lyden er fin selv på høytaleren vil jeg si (av det lille jeg har hørt). Den er god å skrive med men skjermen er resistiv, det vil si at du trykker ned skjermen, i motsettning til kapasitive skjermer som reagerer på en liten berøring. Dette med skjermen var det som fikk meg til å gå bort fra Samsung Jet. Det å bruke den kapasitive skjermen til HTC Hero går som en drøm, mens (i mine øyne) var skjermen til Jet går noe tregt i forhold. Om dette ikke er så viktig så er Samsung Jet en god mobil vil jeg tro! Kusina til mamma er iallefall veldig fornøyd (bortsett fra det med bildene på data og at skjermen ikke reagerer så raskt) og kameraten til typen har ikke sagt et vondt ord om den! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...