alex94-_- Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei Skal kjøpe meg ny mobil etter jul men sliter veldig med å velge. Den skal ha touchskjerm og de vanlige funksjonene som wifi, kamera og gjerne litt ekstra Har tenkt å bruke ca 3000 ,-. Får Samsung Jet til 2649 ,- på pixmania. Lurer da på hvilke andre som er verdt en titt? Takk for hjelpen -Alexander Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har hørt mye dårlig om pixmania, så personlig ville jeg ikke kjøpt noe der...Hadde jo vært litt fint om du skrev litt nærmere hva du ønsker deg av telefonen også! Lenke til kommentar
program Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hva du skal bruke den til osv. er veldig viktig. Mange telefoner som har ting på papiret men som mangler enkelte ting som er viktig for mange personer. F.eks. trenger du mange tilleggsprogrammer osv? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Liker 5800 jeg Billig er den og. Lenke til kommentar
alex94-_- Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Skal vel egentlig ikke bruke den til noe spesielt, men vil jo ta bilder, være på facebook, høre litt på musikk.. Hva slags tillegsprogrammer er det egentlig man kan få til htc og lignende? Lenke til kommentar
program Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kort og godt så kan du finne alt i fra nyttige mediaprogrammer til utdrag fra bibelen. Med 20 000 programmer så har du i alle fall en del å velge i. Men den tar dårlige bilder. Den tar det jeg vil kalle på grensen til godkjent i bra lys. Men pass på å hold kameraet stille, for ellers blir det dårlig. Litt enklere segt, hvis kamera er viktig for deg er Hero uaktuell. Lenke til kommentar
alex94-_- Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Ok, tillegsprogrammer er egentlig ikke kjempeviktig. Har veldig lyst på Samsung Jet, en kamerat har kjøpt den fra pixmania og det gikk fint. Hva tror dere om den? Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Å kjøpe fra pixmania er en risk vil jeg si, det gikk kanskje bra med kamraten din, og det kan gå bra med deg også. Om det ikke går bra, så blir det fort vanskelig etter som jeg har hørt. Kameraet til samsung jet tar bilder som ser veldig bra ut på mobilen, men når du får de over på data så ser man at mange av bildene er uklare og det syns at man ikke har holdt mobilen helt stille når bildet ble tatt. Dette syns ikke på den "lille" mobilskjermen. Det virker jo som om Jet har det du trenger thoug. Den er veldig god på film, og lyden er fin selv på høytaleren vil jeg si (av det lille jeg har hørt). Den er god å skrive med men skjermen er resistiv, det vil si at du trykker ned skjermen, i motsettning til kapasitive skjermer som reagerer på en liten berøring. Dette med skjermen var det som fikk meg til å gå bort fra Samsung Jet. Det å bruke den kapasitive skjermen til HTC Hero går som en drøm, mens (i mine øyne) var skjermen til Jet går noe tregt i forhold. Om dette ikke er så viktig så er Samsung Jet en god mobil vil jeg tro! Kusina til mamma er iallefall veldig fornøyd (bortsett fra det med bildene på data og at skjermen ikke reagerer så raskt) og kameraten til typen har ikke sagt et vondt ord om den! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vil anbefale en brukt HTC Touch HD, ligger på 2500 til 3000 på bruktmarkedet, kanskje enda mer nå som HD2 har kommet? Den funker utmerket, kameraet er også greit, men elendig i mørket. Lenke til kommentar
alex94-_- Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Vil helst kjøpe ny mobil. Har sett litt på htc tattoo nå, noen meninger om den? Er litt usikker på samsung jet pga det med skjermen.. Htc hero blir nok litt dyr når jeg skal kjøpe uten abbonement. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hva med nokia 5800? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nevner 5800 en gang til jeg Eller HTC Magic. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hvis du handler hos Telekiosken.no så kan du få iPhone 3G til 3338,- totalt med kostnad til abonnement i ett år. Det er ikke mye som slår den til den prisen. -KJ Edit: la til link Endret 24. desember 2009 av jevel Lenke til kommentar
alex94-_- Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Da fikk jeg Samsung Jèt til jul Den er DIGG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå