Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen vil sjeldent ha sex


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Bare fordi man vil ha sex mer enn to ganger i uka så er man sprengkåt 24/7?

 

3 ganger, ikke at det er negativt å være sprengkåt 24/7 men kan ikke regne med alle andre er det.

 

Sprengkåt hvis man ønsker sex 3 ganger i uka? Er det under 1 gang om dagen (som det er i dette tilfellet) er det mangel på kåthet imo.

 

Angående spill;

Å treffe en jente som spiller FIFA må være drømmejenta!

 

EDIT:

On topic:

Det jeg skriver nå er ting som gjelder jenter, og jeg kan desverre ikke garantere at det er noe som vil fungere på en gutt da jenter i utgangspunktet er mer mentalt knyttet til sex enn gutter er. Problemet kan altså være noe helt annet og enklerere enn den mentale innstillingen. Men uansett kan det muligens være til hjelp og er imo verdt et forsøk.

 

Hvis du ønsker å vekke sexlysten hos typen din vil jeg anbefale å gi han et nytt syn på sexen. Nå kjenner ikke jeg til situasjonen deres, men selv om dere har dere i alle mulige fancy stillinger så kan det godt hende at det er noe med mentaliteten til sexen hos typen din som fjerner den seksuelle spenningen.

 

At han svarer deg med at det er greit å ha sex hvis det er det du er ute etter kan tyde på at han ser på deler av sexen som en plikt fremfor en nytelse. Selv om det er godt for han vil han i utgangspunktet heller slappe av.

 

Hvis det er tilfellet kan du sette en seksuell stemning neste gang du treffer han som ikke innebærer den "pliktige sexen", men heller en mer avslappet tilnærming.

 

Et eksempel på dette er å tilfredsstille psyikisk fremfor fysisk. Det kan være å overraske han med en fin middag når han kommer hjem. Passe på å flørte mye og skape en seksuelle spenning men hvor du ikke kommuniser sex direkte. Sex skal i utgangspunktet ikke være et mål eller en nødvendighet denne kvelden. Kyss og ta på han, tease han, men ikke ta initiativ til sex. Det vil vi at han skal gjøre. Fokuser på at han ikke skal anstrenge seg men slappe av.

 

Videre kan du er å kle av han uten å kle av seg selv. Hvis du skaper en slik avslappet seksuell stemning vil han møte situasjonen på en mer åpen måte versus å møte situasjonen med en automatisk reaksjon som kan lyde "hvis jeg lar meg rive med nå, så må jeg utføre plikten min senere". Hvis du da begynner å kysse med han, kler av han i et rolig tempo (teasing) for så å ta på han, runke han og suge han, så vil han forhåpentligvis begynne å ta på deg av lyst i stedet for plikt.

 

Poenget her er altså ikke å skape en romantisk setting som garanterer deg sex, for hvem ønsker å måtte stelle i stand noe slikt hver gang en skal ha seg? Poenget er å stelle i stand en seksuell setting som ikke legger noe press på selve sex biten og gir en ny tilnærming til den aktuelle penetreringen. I lengden kan dette derfor føre til at han selv initierer sex pga den nye mentale holdningen.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...