jansen2k Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei Jeg har eit Steelseries 5H V2(med usb lydkort) Jeg har brukt headsettet på laptoppen en stund(fynker fint, uten skkurring), men nå fant jeg igjen usb lydkortet så jeg koblet det til og instalerte steelseries lyd kort driver. Etter jeg satte i usb lydkortet var det skurring i bakgrunnen uansett om jeg spiller av musikk eller ikke. Noen som har peiling hvorfor det er skurring? Vil helst bruke usblydkortet siden det er mye bedre kvalitet på lyden. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kan det være at du må/bør disable det innebygde lydkortet i bios? Lenke til kommentar
jansen2k Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Kan det være at du må/bør disable det innebygde lydkortet i bios? Det fynket fint på stasjonær pcen før uten å disable det innebygde lydkortet. Får ikke testet lydkortet ut på stasjonæren no siden hovudkortet er ødelagt.. Evt hvordan disabler jeg lydkortet i biosen på laptoppen? Lenke til kommentar
jansen2k Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har ikke hatt noe problem selv har samme lydkort men siberia headset. Har ikke hatt problemer med skurrin på laptop eller stasjonær. Men jeg hadde my skurring og popping på det innebygde på stasjonæren før jeg gikk over til steelseries. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå