Pokey Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg leter etter gode filmserer man blir glad i. Jeg har nylig sett gjennom alle Harry Potter-filmene og er nesten blitt sentimental fordi de er så gode. Jeg ble rett og slett lei meg når jeg ikke hadde flere filmer å se. Jeg leter etter flere filmserier som er så gode, at man nesten ikke klarer å tenke på annet når man har sett de. Har sett LOTR rundt 15 ganger. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det mest opplagte svaret nå ville vel vært Star Wars. Spesielt den eldre trilogien, men jeg er av den gruppen som ikke har så alt for mye imot de nye heller. Synes det egentlig er alt for få av den typen filmserier, jeg kommer i hvert fall ikke på så alt for mange andre. Lenke til kommentar
freddynator Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tre av de største filmseriene er allerede nevnt. LOTR, Star Wars og Harry Potter er alle ekstremt gode filmatiseringer. Her er noen andre du kanskje bør prøve: Matrix Saw (mange mener at disse filmene er dårlige, men ser du de rett etter hverandre vil du nok sitte igjen med et godt inntrykk) Alien Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Band of Brothers er jo hyggelig? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Band of brothers er vell mer en miniserie. Men hvis det er interesant så kan jo generation kill nevnes i samme slengen. Ellers so har vi "Dirty Harry" og dollar triologien til Sergio Leone. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Rambo Rocky Indiana Jones Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gudfaren kanskje? Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) X-men Mission Impossible Die Hard Olsenbanden Endret 22. desember 2009 av henry14 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gudfaren kanskje? Kanskje det! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Rart ingen har nevnt Back to the Future Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Rart ingen har nevnt Back to the Future :love: Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Le gendarme serien med Louis De Funes, de to siste er litt svakere enn de fire første men. Fantomas trilogien er også ekstremt morsomt å se på. De Funes spiller i de også(selv om han ikke har hovedrollen) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Mad Max <- Konge Beverly Hills Cop <- Da Eddie Murphy var morsom Oceans serien <- Fin underholdning Terminator <- Epic Robocop <- More then epic Rush Hour <- good to go Jurassic Park <- Must Toy Story <- Morsomt som faen Regner med du har vært borti det meste. Av forskjellig kvalitet. Endret 23. desember 2009 av Hille Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Slenger meg på Bourne. Hadde en liten marathon med de to første rett før den siste kom på kino, og filmene funker veldig bra i serie. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Rart ingen har nevnt Back to the Future Bare fordi jeg kom over og kjøpte den selv nå nylig, hele greia til 99,- (Her gikk strømmen, så sorry for treg oppdatering. ) Og for og være litt mer on-topic; Jurrassic Park, Pirates of the Carribean og Indiana Jones, kanskje noe av det faller i smak? :] Endret 26. desember 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå