Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold - gå for fort fram?

Gjest Guest_2fast_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_2fast_*

Har nylig kommet på en måte inn i et forhold med en kjempe herlig jente. Vi har kjent hverandre i ca et år, men da var hun bare kjæresten til en mindre bekjent venn. Vi pratet nesten aldri sammen og så hverandre sjeldent.

Men da det ble slutt mellom dem fikk vi god kontakt, og begynte å sende meldinger. Jeg bor i en annen by for øyeblikket og var opptatt så kunne derfor ikke se hun. Men etter en del flere meldinger endte det hele med at hun sov over hos meg første kvelden jeg kom hjem igjen til hjembyen min, forså å sove over i 3 dager i strekk - og vi lå en del med hverandre.

Første kvelden sa hun rett ut at hun hadde fallt for meg, og håpet at vi kunne bli sammen en dag. Det første jeg tenkte på var at jeg bare var en rebound guy ettersom hun nylig hadde gjort det slutt med eksen (6 års forhold, men hun mistet følelsene etter 3 år, men ble igjen pga manipulering og mishandling), helt til hun plutselig sa at hun følte jeg var "den rette" for hun. Hun begynte å prate langsiktig og var ganske sikker på at hvis vi ble sammen så kom vi til å holde ut i ganske mange år. Hun har også lyst til å flytte inn med meg sier hun.

Og alt dette er bare etter 3 døgn sammen, hun ble betatt av meg bare via meldingene vi sendte. Og jeg er egentlig ikke en forhold person, men har nå blitt ganske betatt av denne jenta. Hun innrømte også selv at ting har skjedd skummelt fort mellom oss, og hun var redd for at det kunne føre til at hun mistet meg.

Så spørsmålet mitt er vel;

Tror dere jeg bare er en rebound guy?

Er hun bare nyforelska og blendet fordi jeg er så mye bedre versjon enn den forrige typen hennes?

Noen som har erfaringer av å gå så fort fram i et forhold?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har personleg berre dårlege erfaringar med å gå fort fram i eit forhold. Men har også sett at fleire av mine venners forhold har vart lenge, sjølv om dei har møttes på f.eks. ein fest.

Mitt tips til deg er å prøve å vente litt lenger. Mister ho interessen, så har ho ikkje dei følelsane som ho gjer uttrykk for at ho har. Har ho framleis dei samme følelsane, er det meir "safe" å gå inn i eit forhold med ho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...