Gjest Gjestis Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Okay, her er greia. Blei kjent med ei veldig søt jente for snart to år siden, vi er begge 20 år. Det utvikla seg etterhvert til at vi rota litt sammen noen kvelder (uten at det ble noe mer seriøst), men ikke noe mer enn det det. Dette var for 1,5 år siden eller noe sånt. Hu sa da hu ikke ville ha noe mer seriøst og det blei litt slutt på kontakten, hvertfall på den måten det hadde vært. Så nå har vi fått kontakten igjen og hatt den i et år nå, og vi er VELDIG gode venner (snakker sammen hele tida, på msn og telefon og ser hverandre ganske ofte også, slik som det var i starten), noe vi begge er klare på, og noe jeg også har følt uten at det var noe mere, vi har til og med vært på ferie sammen (sammen med andre). Men nå i det siste (1mnd kanskje) har følelsene begynt å komme tilbake igjen. Og det liker jeg ikke. Har veldig lyst at det skal være noe mer enn bare venner, men har heller ikke lyst til å ødelegge det gode vi har. Hu har vært ganske flørtete og slikt i det siste, jeg har vært litt tilbake, men jeg veit ikke helt hvor jeg har henne, og tørr ikke gjøre noe mer fordi jeg er redd for å ødelegge noe. Hva burde jeg gjøre? Best å være ærlig og si det som det er og håpe på det beste? Begge har vært i kortvarige forhold (1-2mnd) siden vi ble kjent med hverandre. Jeg er selv litt der at jeg tror jeg kommer til å angre senere hvis jeg ikke gjør noe mer, kanskje hu bare venter på at jeg skal ta initiativ. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Besvar flørten eller si det som det er. Er ikke noe poeng i å pine seg selv noe mer enn høyst nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå