kallepetrus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hvor stor er forskjellen på en longscale og en shortscale bass ? er shortscale nærmere gitarstørrelse ? Endret 22. desember 2009 av kallepetrus Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Hjelp? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Utålmodig....! En typisk short scale basshals er rundt 30" mot long scale 34". En gitarhals er typisk rundt 25" Du får ingen eksakte tall her, noe må du kunne klare å google selv! Dette fant jeg på 3 sekunder: http://www.sweetwater.com/shop/bass-guitar...uying-guide.php Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Takk for hjelpen, rart jeg ikke fant siden selv om jeg lette.. Endret 22. desember 2009 av kallepetrus Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Alt i orden, det gjelder å bruke smarte søkeord. Jeg skrev simpelthen "Bass guitar neck scale", og vips....! Ja, og så må man være litt kritisk til det man finner, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå