Super-Nisse Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hei, spilte mw2 domination på Rundown i dag. Jeg var ute etter nuke, så da jeg så på "KD'en så jeg en som hadde 40 killstreak etter 5 min. Jeg måtte sjekke det ut, så jeg fant persom, og det eneste han gjore var å stå i et hus, har ingen annelse hva han gjore. legger ut et bilde av hvor han stod. Jeg har surfet rundt på google og youtube, men finner ingenting Noen av dere som hvet hva han gjorde? Endret 22. desember 2009 av Super-Nisse Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Trur han skaut noken... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tror ikke det er snakk om så mye hack/glitch/spawnkilling som det er snakk om et område som i 99,5% av alle matcher på Rundown aldri blir brukt. Så hvis han sitter der og venter på uheldige forbipasserende med riktige perks osv så kan han få 40 - 0 lett. Samtidig har han jo 3 killstreaks som gir han kills. Se på kartet, området du snakker om er helt øverst i venstre. Det blir aldri brukt. Bruker man silencer, cold blooded og ninja er man usynelig og nærmest urørt der. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei, spilte mw2 domination på Rundown i dag. Jeg var ute etter nuke, så da jeg så på "KD'en så jeg en som hadde 40 killstreak etter 5 min. Jeg måtte sjekke det ut, så jeg fant persom, og det eneste han gjore var å stå i et hus, har ingen annelse hva han gjore. legger ut et bilde av hvor han stod. Jeg har surfet rundt på google og youtube, men finner ingenting Noen av dere som hvet hva han gjorde? ja d finnes hack til mw2 Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Veldig tvilsomt, fordi når jeg gikk opp til han (Jeg var på lag med han) låg han i et hjørne oppe i huset. Og når jeg gikk opp der, ville han ha meg bort. Han knivet meg, for å gi meg et tegn om å gå vekk... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Dreiv han og boosta med en kompis på den andre laget kanskje? Dvs. at en på det andre laget kommer bort til ham og plasserer en tactical insertion, hvorpå fyren du snakka om drepte ham igjen og igjen og igjen og igjen og igjen. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Det kan hende.... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Enig med Norvegisk. Jeg har selv kamerater som har drivi med det der. Egentlig litt kjipt, når de andre prøver seriøst så kommer det plutselig en med 25-0 og en nederst på lista med 0-25. Jaja, de får gjøre som de vil. Men det er litt kjipt xD EDIT: Hvilken konsoll? Endret 22. desember 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Enig med Norvegisk. Jeg har selv kamerater som har drivi med det der. Egentlig litt kjipt, når de andre prøver seriøst så kommer det plutselig en med 25-0 og en nederst på lista med 0-25. Jaja, de får gjøre som de vil. Men det er litt kjipt xD EDIT: Hvilken konsoll? Hvis du med det siste spør meg hvilken konsoll jeg har: Jeg har PS3. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Folk som booster er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå