Spartan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fikk tatt dette bilde i sentrum i Oslo idag. Han som kjørte denne bilen legger daglig på sure parkeringsbøter på private plasser. Da var det vel som fortjent når han parkerte for nærme krysset og fikk en julehilsen fra parkeringetaten ? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det der er fantastisk Makan til ironi. Lenke til kommentar
crea Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Haha, han flira nok litt han som la på den bota og Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Fantastisk! Fortjent Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 De er jo til en viss grad "udødeliggjort", så det må jo nesten ha vært en grov feilparkering? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Han slipper nok helt sikkert og betale denne boten selv uansett... Jeg har også fått noen bøter i jobbsammenheng, og disse slipper jeg unna Ett par fartsbøter har jeg også sluppet og betale.... Men prikkene får jeg jo da... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Han slipper nok helt sikkert og betale denne boten selv uansett...Jeg har også fått noen bøter i jobbsammenheng, og disse slipper jeg unna Ett par fartsbøter har jeg også sluppet og betale.... Men prikkene får jeg jo da... Noen må betale bøtene, og det er vel det som er hovedpoenget. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, merker at jeg koser meg litt utav det bilde Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Han slipper nok helt sikkert og betale denne boten selv uansett...Jeg har også fått noen bøter i jobbsammenheng, og disse slipper jeg unna Ett par fartsbøter har jeg også sluppet og betale.... Men prikkene får jeg jo da... Noen må betale bøtene, og det er vel det som er hovedpoenget. Er tydeligvis noen som er veldig glad i å snakke om seg selv i nesten hver post. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Han slipper nok helt sikkert og betale denne boten selv uansett...Jeg har også fått noen bøter i jobbsammenheng, og disse slipper jeg unna Ett par fartsbøter har jeg også sluppet og betale.... Men prikkene får jeg jo da... Noen må betale bøtene, og det er vel det som er hovedpoenget. Er tydeligvis noen som er veldig glad i å snakke om seg selv i nesten hver post. Sikkert meg du siktet til her....? Jeg uttaler meg om ting som har hent meg ja... Hvis ikke så blir det jo bare gjetting og synsing... Noen har vel kanskje opplevd mer enn andre da.... ikke vet jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå