LucarioX Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sitter på hytta nå, nesten klar for julen, men noe mangler, eller kommer kanskje til å mangle. Ser nemlig ut til at jeg ikke får inn noen TV-kanaler, muligens grunnet store snømengder. Ingen TV betyr også at jeg ikke får sett alle Donald filmene som går på TV i julen, noe som strengt tatt er helt nødvendig for å få den gode julestemningen i kroppen. Tenkte derfor å prøve internett, se om jeg finner noen filmer jeg kan skaffe der. Problemet er bare at jeg er helt blank på hva jeg skal søke etter. Noen som har noen tips til julefilmer med Donalnd Duck & CO? Husker spesielt en film med Onkel Skrue jeg likte svært godt da jeg var liten, men som jeg overhodet ikke husket navnet på... Har forumfolket noen tips til filmer jeg kan se etter? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Donald Duck og snøballkrigen! Klassikker Donald Duck - Toy Tinkers Du kan jo se om du finner denne på en torrent side. Er et par nyere småanimasjoner som heter Mickey's Once upon a Christmas. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Takk! Skal se dem! Vet du om noen litt lenger også? Full film lengde hadde vært herlig! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sorry, kommer ikke på noen andre i farta som handler om jul:( Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Noe som ikke handler om jul da? Bare Donald, Skrue og Ole, Dole og Doffen er med, får det gå Trenger noe med litt lengde å se i jula... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) http://www.play.com/Search.aspx?searchtype....x=0&go.y=0 Hvis du ikke har sett dem er det mange gamle Donald Duck klipp som ikke har blitt vist for barn: Donald Duck Donald Duck Endret 22. desember 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) A Christmas Carol med disneyfigurer i rollene er en skikkelig god Donaldfilm Endret 22. desember 2009 av Pokey Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) På Julaften 13.50 (tror jeg) kommer mange disneysnutter (som blir sendt hvert år) etter hverandre, på NRK 1. Edit: Må lære meg å lese førstepost. Endret 22. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Takker folkens, skal sjekke ut tipsene! Tar også veldig gjerne i mot fler! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 A Christmas Carol med disneyfigurer i rollene er en skikkelig god Donaldfilm Evig koselig julefilm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå