Jimstar Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har nettopp blitt sykemeldt i minimum 6 uker fremover hvor jeg må holde meg rolig, og har dermed stor bruk for noe å sysle med. låner for tiden en xbox, men eieren vil gjerne ha den tilbake. Grunnen til at jeg ikke har gått til innkjøp av en egen er at de bråker så inni #$!#&!!! Finnes det stillegående xboxer/kjølesystemer på markedet? mvh Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har han harddisk og installert spel på den? Det er i hovudsak det optiske drevet som støyer. Har du harddisk kan spelene installeres. Plata må framleis stå i spelaren, men blir kun brukt under oppstart, resten blir kjørt frå harddisken. Før du utelukker konsollen burde du funnet ein som har spel installert for å vurdere støynivået. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Personlig har jeg aldri skjønt hva folk klager så mye over. Greit, det er litt støy nå og da, men det er det i alle konsoller og PCer. Det har aldri plaget meg nevneverdig. Og som Zeph sa kan du jo prøve å installere et spill og teste det, evt laste ned et fra xbox live arcade? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 xboxene fra 2005, 2006 og delvis 2007 hadde en god del mere bråk enn dagens utgaver pga mere varmeutvikling. Dvd spelleren står for 90% av støyen hvis man ikke innstallerer spella. Så prøv det og kom tilbake med en oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå