Pubé Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Laste ned alle Avenged Sevenfold sangene i sommer, Har fått dårlig samvittighet siden jeg elsker musikken, så jeg fant ut at jeg ville kjøpe alt. Så jeg kan stolt kalle meg fan Jeg har aldri kjøpt en CD før heller da. Så det blir et stort framskritt for meg! Hvor er det billigste stedet jeg kan kjøpe Albumene? Og Live DVD'en. Helst alle på samme nettside. Her er albumene. Starter med det eldste 1. Sounding The Seventh Thrumpet 2. Waking The Fallen 3. City Of Evil 4. Avenged Sevenfold 5. Avenged Sevenfold: All Excess 6. Live in the LBC & Diamonds In The Rough (Eventuelt med DVD'en) Kommer til å bli så stolt av meg selv når jeg har alt Endret 22. desember 2009 av Zoro Sama Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Play.com har ålreite priser, og frakt/porto er inkludert. Klikk! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Play.com eller direkte fra plateselskap (med mindre de er signa på et eller annet stort kjipinglabel) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Play.com eller direkte fra plateselskap (med mindre de er signa på et eller annet stort kjipinglabel) WMG Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Yay! Nå har jeg snart alt :!: Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har aldri kjøpt en CD før heller da. Så det blir et stort framskritt for meg! Seriøst? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Ja Til meg selv da, har kjøpt CDer til andre enn meg før. Men jeg er 15år, alt fra limewire til piratbukta har vært der siden jeg først fikk meg en MP3 spiller Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har vel ikke leket pirat siden... Ehh... To år siden. Lastet ned Spanish Dance Troupe med Gorky's Zygotic Mynci. I ettertid kjøpte jeg cd'en. Men jeg er egentlig litt gammeldags, i og med at jeg fortsatt kjøper lp-plater. :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Jeg hadde nåk kjøpt flere CD'er, hvis jeg hadde hatt råd til det Det er andre ting jeg prioriterer mer enn CD'r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå