Gå til innhold

Skal kjøpe rimelig hjemmekino, hva skal man kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe surround til å ha på et "TV-rom".. Vil helst ha 5.1, men om noen mener noe annet, så kom gjerne med det.

Har sett litt på følgende:

ps.no - PANASONIC Home Theatre System DVD 5.1 1000W speakers DivX MusicPort USB HDMI Auto-Cal

Komplett.no - LG HT-904TA hjemmekino

Har satt makspris til ca. 4500,- Skal bruke resten på en god TV.

Setter kjempepris på innspill :)

Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :)

Ja er et alt i ettsystem jeg er ute etter nå.. Syns det er så greit :)

Dette settet du viser til her koster jo omkring det samme som det panasonic-settet jeg viser til, men er det like bra "trøkk" i det? Var å hørte på dette Panasonic-settet jeg lenker til på en butikk, og ble meget imponert..

Lenke til kommentar

Tror SC-BT200 har lit mindre subwoofer en PT870. What HiFi skriver om BT200: 'Sonically it avoids a boomy bass, preferring instead a taut, presice delivery. Slot an iPod into the integrated dock, and you'r greeted with well-balanced tunes too.'

PT870 har gulvstående høytalere, men bare DVD-spiller. BT200 har Blu-ray.

Panasonic lager muligens de beste budsjettsystemene, sammen med med Samsung.

Lenke til kommentar

Igjen, tusen takk for svar :)

Dette med bluray er ikke så kritisk for meg, da jeg har PS3 som skal kobles opp i dette uansett.. Da er det langt viktigere med skikkelig bass! Så alt i alt så er vel PT870 det beste valget for oss da?

Ja har en god følelse på Panasonic.. Har prøvd litt annet, slik som Philips, og har ikke vært videre imponert.

Skulle jeg lagt et par lapper til i dette så hadde det blitt Bose, eller noe fra HiFi, f.eks Denon.. Har hatt Denon før, og det er det beste jeg noen sinne har eid innen Audio :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...