EB_Veyron Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jula er, for min del, tid for sosiale spill med to eller flere personer foran en pc. Derfor vil jeg her at folk kan komme med forslag til spill som kan passe i denne kategorien. Turbaserte spill, spill med gåteløsning, andre avslappende spill med god stemning. Noen spill jeg har kost meg med de siste årene: Heroes-serien, primært 3 og 5, hot-seat World of Goo Trackmania (faktisk) (Kings Bounty) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Mace Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 For type LAN/online multiplayer sammen med venner vil jeg anbefale "Borderlands" - jævlig stilig spill. Du kan spille main-story'en i co-op sammen med opp til 3 venner samtidig. For mer avslappende spill som kan være gøy å spille sammen med andre (på en maskin), så kan jeg foreslå: - Broken Sword 3: The Sleeping Dragon - Fahrenheit / Indigo Prophecy - Star Wars: The Old Republic - Dreamfall - Mass Effect Have fun! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Risk rundt stuebordet med en kaffekopp, et kakestykke og et glass whisky/cognac til. DET er sosialt, det. (og litt konkurranse også) Jeg lar med andre ord PC, Xbox, og det meste annet digitalt ligge i jula... Endret 23. desember 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå