Hareooo Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hej! Jeg har lastet ned call of duty 5: world at war ISO til pc, men jeg aner ikke hvordan jeg skal kjøre det, det er en isofil! Hjelp, takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Prat om piratkopiering er ikke lov på diskusjon.no Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg minner om at snakk rundt piratkopiering ikke er tillatt på forumet, men et lite tips angående iso-filer generelt kan være programmer som poweriso, eller daemon tools. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 da er det allerede på det stadiet lurt å gi opp piratkopierings planene, når du sliter med noe så basic! gå og kjøp spillet du! Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 da er det allerede på det stadiet lurt å gi opp piratkopierings planene, når du sliter med noe så basic! gå og kjøp spillet du! Pleier du å leve livet ditt på den måten? Når du sliter med noe så gir du opp med en gang? Ser du på dette som "lurt"? Jeg ville vel heller trodd at det var lurere å prøve til man fikk det til, og dermed lærte noe av det. Ikke se på dette som en oppfordring til piratkopiering, men det der var mer eller mindre en oppfordring til å leve i uvitenhet. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Stenges Hjelp med piratkopiert programvare har alltid vore ein dårlig ide på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg