sleden Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 trenger dette sårt Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Disse feks: http://transmedia.mystore.no/ds_product_in...products_id/601 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skal du ha frontsett til rundt 1000-1500 kr., kan jeg anbefale det jeg bruker Lenke til kommentar
sleden Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Skal du ha frontsett til rundt 1000-1500 kr., kan jeg anbefale det jeg bruker tja ikke mer enn den prisen. hvilke har du da? jeg tror jeg skal bruke cd spillerens forsterker Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det står i signaturen min Alpine SPG-13cs (G-type). De spiller greit på spilleren, gjorde det først selv. Men anbefaler å oppgradere med en liten forsterker senere, som jeg selv har, blir ganske mye bedre. Her er forøvrig en link til forhandler som selger de til en grei pris. "Mye lyd for penga..." Lenke til kommentar
sleden Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Det står i signaturen min Alpine SPG-13cs (G-type). De spiller greit på spilleren, gjorde det først selv. Men anbefaler å oppgradere med en liten forsterker senere, som jeg selv har, blir ganske mye bedre. Her er forøvrig en link til forhandler som selger de til en grei pris. "Mye lyd for penga..." så veldig bra ut det ja thx, jeg har en kraftig 4 kanaler så jeg kan bruke den hvis jeg gidder å trekke kabler ser også at du har samme spiller som meg så det er jo bra Endret 22. desember 2009 av sleden Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har du akkurat den? Den er trofast ja. Spiller Alpine-settet bra, særlig med forsterker. Og hvis du allerede har, så er det helt klart verd jobben!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå